Ik zoek nog even een mooi moment om dat te gaan pakken.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik trek een biertje open, proost
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op, zo'n ding is zo stuk. Is ook niet om op te zitten.
godenclip welquote:
Op plek 1327 welquote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow vind je dit echt niks, nee?
Absoluut geen geel (quote:Op woensdag 30 december 2020 20:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Trek nog maar een HJ Winterbier open
Ik ga even kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel maar daar zie ik ze vaak niet in mijn beeld. Maar het was Forever Young van Alphaville.
Hahahaquote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, de Arctic Monkeys. Die hadden na de eerste twee albums gewoon moeten stoppen.
Ik heb, uitgezonderd een iPhone van het werk, geen Appleratenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werkt wel uitstekend als weegschaal, download maar eens zo'n app
Maar dan hadden ze hun mooiste album nooit gemaakt!quote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, de Arctic Monkeys. Die hadden na de eerste twee albums gewoon moeten stoppen.
SKIK VINDT DIT NIET LEUKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |