Zo profileren ze zich als 'ware dartsfans', die boven het 'vlagjesvolk-gepeupel' staan.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waarom haten sommige users alle Nederlanders? Vincent kan ik nog wel inkomen, maar Dirk?
Dat zijn dezelfde mensen als die ''Bij de Belg'' kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waarom haten sommige users alle Nederlanders? Vincent kan ik nog wel inkomen, maar Dirk?
Nou dit valt toch best wel mee allemaalquote:Op woensdag 30 december 2020 20:34 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zo profileren ze zich als 'ware dartsfans', die boven het 'vlagjesvolk-gepeupel' staan.
Dat is gewoon normaal dartsjargon, dan kan je Tops ook wel op de bingo zettenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef heywoodu het volgende:
"De bull eraf" moet echt op de bingo
Anti-vlaggetjes juichen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kan me wel voorstellen dat hier voor een 'buitenstaander' een grote negativiteit is tegen de vlaggetjes.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou dit valt toch best wel mee allemaal
Woestquote:Op woensdag 30 december 2020 20:35 schreef raptorix het volgende:
Hou je bek commentator met je nutteloze info.
Shanghai 20quote:Op woensdag 30 december 2020 20:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal dartsjargon, dan kan je Tops ook wel op de bingo zetten
Heb het dan ook eens over 'de negentien eraf halen', in plaats van altijd maar de bull. De helft van de keren dat Zjak dat zegt maakt het praktisch weinig verschil.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal dartsjargon, dan kan je Tops ook wel op de bingo zetten
Maar het is vaak niet tegen de vlaggetjes maar meer tegen een aantal vrij debiele dartersquote:Op woensdag 30 december 2020 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat hier voor een 'buitenstaander' een grote negativiteit is tegen de vlaggetjes.
Ja maar dat onderscheid moet je wel kunnen zien hé.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar het is vaak niet tegen de vlaggetjes maar meer tegen een aantal vrij debiele darters
Op een uitzondering na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |