Zo profileren ze zich als 'ware dartsfans', die boven het 'vlagjesvolk-gepeupel' staan.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waarom haten sommige users alle Nederlanders? Vincent kan ik nog wel inkomen, maar Dirk?
Dat zijn dezelfde mensen als die ''Bij de Belg'' kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waarom haten sommige users alle Nederlanders? Vincent kan ik nog wel inkomen, maar Dirk?
Nou dit valt toch best wel mee allemaalquote:Op woensdag 30 december 2020 20:34 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zo profileren ze zich als 'ware dartsfans', die boven het 'vlagjesvolk-gepeupel' staan.
Dat is gewoon normaal dartsjargon, dan kan je Tops ook wel op de bingo zettenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef heywoodu het volgende:
"De bull eraf" moet echt op de bingo
Anti-vlaggetjes juichen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kan me wel voorstellen dat hier voor een 'buitenstaander' een grote negativiteit is tegen de vlaggetjes.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou dit valt toch best wel mee allemaal
Woestquote:Op woensdag 30 december 2020 20:35 schreef raptorix het volgende:
Hou je bek commentator met je nutteloze info.
Shanghai 20quote:Op woensdag 30 december 2020 20:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal dartsjargon, dan kan je Tops ook wel op de bingo zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |