War ensemble is mn favorietquote:Op woensdag 30 december 2020 19:55 schreef Isorden het volgende:
Stiekem vind ik Raining Blood leuker
Dat was wel heel awkward ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
Toen dit voor het eerst in de top 2000 stond, mochten er een paar metalheads de studio in om op dit liedje te dansen.
Dat was wat genant.
Sjenant was dat jaquote:Op woensdag 30 december 2020 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
Toen dit voor het eerst in de top 2000 stond, mochten er een paar metalheads de studio in om op dit liedje te dansen.
Dat was wat genant.
Haha, dat was echt vreselijk ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
Dat was wat genant.
Eensch. Beste Slayer plaatquote:Op woensdag 30 december 2020 19:55 schreef Isorden het volgende:
Stiekem vind ik Raining Blood leuker
Mevrouw Pippen heeft smaakquote:Op woensdag 30 december 2020 19:54 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen snapt niet dat ik hierop wilde wachten
Verstandig joch.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:54 schreef peaceman het volgende:
Lennon vindt het heftige muziek met geschreeuw er doorheen. Niet mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |