Babymetal > allesquote:Op woensdag 30 december 2020 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met Tokio hotel - Monsoon aankomt anders komen alle clichés eruit en ik ben getraind kan ik je melden.
De zwarte kousen neuken tegen de klippen op.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:01 schreef Isorden het volgende:
Beginnen ze nu in Andel ook al met auto's afbranden?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks gaat ie weer trouwenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat ze Grapperhaus maar goed in de gaten houden.
Radiohead is het allerbeste wat de muziekindustrie is overkomen, Thom Yorke is een genie. Ok Computer is met afstand het beste album ooit gemaakt. Ik hou van Radioheadquote:Op woensdag 30 december 2020 20:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk met Tong eens hier
Spontaan zin in chocola nuquote:
Live echt zo ziekelijk geweldigquote:Op woensdag 30 december 2020 20:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Babymetal vind ik ook nog wel grappig
Fik-andelquote:Op woensdag 30 december 2020 20:01 schreef Isorden het volgende:
Beginnen ze nu in Andel ook al met auto's afbranden?
GIMME CHOCOLATEquote:
quote:
Je had toch ook een daadwerkelijke Japanse band met kleine meisjes met die naam?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Babymetal vind ik ook nog wel grappig
Klinkt als een Radioheadfanquote:Op woensdag 30 december 2020 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Radiohead is het allerbeste wat de muziekindustrie is overkomen, Thom Yorke is een genie. Ok Computer is met afstand het beste album ooit gemaakt. Ik hou van Radiohead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |