Heb m’n best gedaan door erop te stemmen dit jaarquote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niks met Janis maar deze is we puntgaaf. Jammer dat dit ook wegzakt.
Ik ben niet beroemd maar ik kan wel oke bassen, ik hoop dat dat niet genoeg isquote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb geen muzikaal talent dus ik kom er toch niet in
Wat kon ze zingen hequote:
Even opblijven voor Treur Niet zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vannacht kan ik nog een keer doorhalen, dan morgen op mijn tandvlees en bijslapen in het weekend
De basis er wel?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben niet beroemd maar ik kan wel oke bassen, ik hoop dat dat niet genoeg is
Wel teksten hoor, dit nummerquote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
"Well, I'd trade all my tomorrows for one single yesterday"
Gek genoeg dacht ik dat deze idioot hokg stondquote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niks met Janis maar deze is we puntgaaf. Jammer dat dit ook wegzakt.
Dat trek ik niet meer, dan lig ik morgen om 00:00 met m’n ogen dichtquote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vannacht kan ik nog een keer doorhalen, dan morgen op mijn tandvlees en bijslapen in het weekend
Bij mij zelfs het enige dat ik kan waarderen. Prima zelfs, trouwens, op zich.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk dat dit wel mn favoriete nummer van Janis
kon ik maar zo'n baard groeienquote:
Ik ga nog even flink drinken en waarschijnlijk weet een beetje emo wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Even opblijven voor Treur Niet zeker
Dan mis je al het vuurw.... oh wachtquote:Op woensdag 30 december 2020 19:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat trek ik niet meer, dan lig ik morgen om 00:00 met m’n ogen dicht
Wat een draak is dat zeg, die coronabonus mag wel permanent zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Even opblijven voor Treur Niet zeker
Ik gooi m ook op mn lijstjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |