quote:Op donderdag 31 december 2020 13:51 schreef MadMaster het volgende:
De dankbrief die ik destijds heb ontvangen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Wat een mooie actie...quote:Op donderdag 31 december 2020 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Dit is er ook nog van terug te vinden:
COLLECTE VOLENDAM
t.b.v. slachtoffers cafébrand nieuwjaarsdag in Volendam
Jij bent een bijzonder mooi mens en zo is hetquote:Op donderdag 31 december 2020 13:35 schreef MadMaster het volgende:
In een opwelling ben ik een paar weken een inzamelingsactie voor de slachtoffers begonnen op de tribunes bij Ajax. Samen met FC Volendam supporters.
We hebben zo'n 23.000 gulden opgehaald, die we geschonken hebben aan het buurthuis waar de meeste slachtoffers vaak kwamen.
Ik heb daar nooit mijn gezicht laten zien, ik vond dat niet nodig.
Wel kreeg ik daarna een dankbrief uit Volendam, die ik onlangs terug vond.
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:02 schreef just me het volgende:
[..]
Jij bent een bijzonder mooi mens en zo is het
Hier heb ik welgeteld een minuut siervuurwerk gehoord zojuist, ik gok alleen dat het niet echt zichtbaar was zo met die felle zonquote:Op donderdag 31 december 2020 14:41 schreef Rafeiro het volgende:
Het is qua vuurwerk nog best rustig, maar wat er af gaat is ook echt lomp spul hier.
Goedemiddag Oscar. Hoop dat jij ook in goede gezondheid bent. Ik hoop dat we je in het nieuwe jaar ook weer wat vaker hier mogen verwelkomen.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goedemiddag mensen!
Hopende dat u, uw familie en vrienden allemaal in goede gezondheid mogen zijn. Via deze weg de allerbeste wensen voor 2021 alvast! Met hopelijk de terugkeer van het normale leven! Geniet er van!
Goede jaarwisseling Oscar en een mooi 2021 met weinig gemopperquote:Op donderdag 31 december 2020 14:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goedemiddag mensen!
Hopende dat u, uw familie en vrienden allemaal in goede gezondheid mogen zijn. Via deze weg de allerbeste wensen voor 2021 alvast! Met hopelijk de terugkeer van het normale leven! Geniet er van!
ik zeg doenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanavond de hele avond Queen op tv kijken. Zal ik ToT nog even melden dat RTL7 dat speciaal uitzendt om zijn verjaardag nog wat feestelijker te maken?
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanavond de hele avond Queen op tv kijken. Zal ik ToT nog even melden dat RTL7 dat speciaal uitzendt om zijn verjaardag nog wat feestelijker te maken?
en heb jij ondertussen al je oliebollen weggehobbeld ?quote:Op donderdag 31 december 2020 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en zij was er niet vanmiddag, vandaar de wat vertraagde reacieZe was knolhobbelen
Stiekem al 2 opquote:Op donderdag 31 december 2020 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
en heb jij ondertussen al je oliebollen weggehobbeld ?
Geen drol te doen dus dan toch maar iets knagenquote:
Je moet toch watquote:Op donderdag 31 december 2020 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen drol te doen dus dan toch maar iets knagen
Lekker hoor.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:07 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon ligt te slapen. Misschien moet ik hem om 23.30 ouderwets wakker maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |