JINXquote:
Mijn complimenten, maar zorg aub wel dat je een beetje dartsfit blijftquote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gek genoeg het startpunt op de brug niet meegenomen. Is gewoon puur bedrog
Viel niet mee @:maxi-mus kwam niet vooruit
Ter info
Toch wel kwaliteitspils mag ik hopen?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst maar eens even een biertje openen.
Je vergeet MvG want 'ik ken hem persoonlijk'quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
1. Toon Greebe
2. de rest
Lijstje van @:Poepz0r
Nou ik werd dus onderweg toegesproken door een boomer die een hele lichtset had omgedaanquote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou @:caland ook van die stokjes meehebben?
Weten we zeker dat je niet Akwasi was?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik werd dus onderweg toegesproken door een boomer die een hele lichtset had omgedaan
Maar ik was dan ook wel helemaal in het zwart, wellicht niet zo handit
BLM, erg mooiquote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik werd dus onderweg toegesproken door een boomer die een hele lichtset had omgedaan
Maar ik was dan ook wel helemaal in het zwart, wellicht niet zo handig
Alle boomers zijn racisten.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ik was dan ook wel helemaal in het zwart, wellicht niet zo handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |