Jaquote:Op woensdag 30 december 2020 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze ranking interpreteren? Dit zijn jouw favorieten?
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Zwaan wordt echt niks meer@:poeoz0r, wat denk jij?
Stijn en ik blijven onverbiddelijk in die jongen geloven.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Zwaan wordt echt niks meer@:poeoz0r, wat denk jij?
Wij sterven niet als opportunist.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Stijn en ik blijven onverbiddelijk in die jongen geloven.
Onvoorwaardelijk.
Ik zou ook wel een ranking willen van @El-Stinho , @wimderon , @Tagliano , @Poepz0r en @Generationalpha als ze hier zin in hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ranking van Nederlandse darters met een tourkaart (minus Benitoow, Kuivenhoven, Zonnegod en Dekker die we nu kwijt gaan raken).
1. Dirk
2. Kleermaker
3. De Zwaan
4. Meulenkamp
5. Klaasen
6. Telnekes
7. vGerwen
8. Noppert
9. Harms
10. VdVoort
11. Wattimena
Ter info.
Ik ga nu een hele leuk post zetten in VBL ter info. Ik zet straks een mention.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar denken ze in Afrika anders over.
quote:
Deze 11 namen?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een ranking willen van @:el-stinho , @:wimderon , @:tagliano en @:generationalpha als ze hier zin in hebben
De Zwaanquote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een ranking willen van @:el-stinho , @:wimderon , @:tagliano en @:generationalpha als ze hier zin in hebben
Dat is wandelen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gek genoeg het startpunt op de brug niet meegenomen. Is gewoon puur bedrog
Viel niet mee @:maxi-mus kwam niet vooruit
Ter info
Ik vind het zo in de winter wel echt een stuk lekkerder dan in de zomerquote:Op woensdag 30 december 2020 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hardlopen is de meest onzinnige bezigheid ooit.
1. Toon Greebequote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een ranking willen van @:el-stinho , @:wimderon , @:tagliano , @:poepz0r en @:generationalpha als ze hier zin in hebben
In de topdrie zou ik Zwaan op twee zettenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een ranking willen van @:el-stinho , @:wimderon , @:tagliano , @:poepz0r en @:generationalpha als ze hier zin in hebben
Harder POMPEN Caland.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gek genoeg het startpunt op de brug niet meegenomen. Is gewoon puur bedrog
Viel niet mee @:maxi-mus kwam niet vooruit
Ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |