Nadat ik betaald hebquote:Op woensdag 30 december 2020 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer ga je ze vertellen dat ze een hoer is?
Doen die mee? Ik ga duimen!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Dakar hopelijk verongelukt de familie Coronel.
SOWquote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Doen die mee?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Die kale krijgt zo een paar patsenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Nober het volgende:
Dirk nog bezig over het bord...
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Caland het volgende:
Ik ben er trouwens vanaf nu ook
Voor het eerst in tijden weer eens 5 kilometer aan één stuk hardgelopen, dat viel niet mee tegen met wind tegen.
Had ook constant koude vingertoppen.
Oké Vincentquote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Caland het volgende:
Voor het eerst in tijden weer eens 5 kilometer aan één stuk hardgelopen, dat viel niet mee tegen met wind tegen.
Tijd voor een kroketje.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Caland het volgende:
het viel niet mee tegen?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Caland het volgende:
Hardlopen is de meest onzinnige bezigheid ooit.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Caland het volgende:
Hoe moet ik deze ranking interpreteren? Dit zijn jouw favorieten?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ranking van Nederlandse darters met een tourkaart (minus Benitoow, Kuivenhoven, Zonnegod en Dekker die we nu kwijt gaan raken).
1. Dirk
2. Kleermaker
3. De Zwaan
4. Meulenkamp
5. Klaasen
6. Telnekes
7. vGerwen
8. Noppert
9. Harms
10. VdVoort
11. Wattimena
Ter info.
Daar denken ze in Afrika anders over.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hardlopen is de meest onzinnige bezigheid ooit.
Die auto gaat helemaal uitbranden in de woestijn. Doei Doei Sjim en Sjom.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |