Vuige milieuterroristenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier in de randstad hebben we lantaarnpalen
Duzza liet het tegen den Baggish ook versloffen en zo slecht gooit Dirk niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit wordt een witte was.
Ja hier ook, maar dan snap ik je vorige opmerking niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier in de randstad hebben we lantaarnpalen
Eigenlijk niet. Sowieso ken ik verder geen mensen die op Nederlandse darters lijken, behalve het zusje van een vriendin van mij, zij heeft namelijk het syndroom van Down.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat iedereen wel iemand kent die op Dirruk lijkt. Hij heeft echt zo’n standaard boerenkop.
Als Dirk zo beroerd blijft gooien op zijn dubbels wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit wordt een witte was.
Insert bigif.gif van het interview met Anderson netquote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
Opportunisme viert hier hoogtij, als Dirk de dubbels begint te raken is ie zo weer bij joh.
Scorend ook prima.quote:
Pas maar op dat Jelle haar nummer niet heeftquote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Sowieso ken ik verder geen mensen die op Nederlandse darters lijken, behalve het zusje van een vriendin van mij, zij heeft namelijk het syndroom van Down.
Gewoon niet over een of ander donker dijkje maar gewoon een prima verlichte straat op de stoepquote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar dan snap ik je vorige opmerking niet.
Beetje vertier op de woensdagavond kan geen kwaad!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een ragequit behoort ook tot de mogelijkheden
Precies, Gerwen kwam ook terug van een 3-1 achterstand en Tottenham van een 2-0 achterstand.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
Opportunisme viert hier hoogtij, als Dirk de dubbels begint te raken is ie zo weer bij joh.
* Messi has leftquote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Beetje vertier op de woensdagavond kan geen kwaad!
Nee maar ik kan me voorstellen dat het voor andere mensen ook wel fijn is als ze iemand aan zien komen. (dat hoor ik tenminste van mijn vriendin)quote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon niet over een of ander donker dijkje maar gewoon een prima verlichte straat op de stoep
Dan gaat je niet zoveel gebeuren
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Sowieso ken ik verder geen mensen die op Nederlandse darters lijken, behalve het zusje van een vriendin van mij, zij heeft namelijk het syndroom van Down.
Nee, de zwager van het meisje waar Jelle dickpics naar stuurde heeft Down, mensen halen dat wel vaker door de warquote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Pas maar op dat Jelle haar nummer niet heeft
Ja in de straten waar ik dan loop als de zon onder is lukt dat primaquote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar ik kan me voorstellen dat het voor andere mensen ook wel fijn is als ze iemand aan zien komen. (dat hoor ik tenminste van mijn vriendin)
Jaquote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef svann het volgende:
Van Duijvenbode heeft nog geen rating of is zijn naam alleen te lang?
Niet in de top 32 wrld voorafgaand.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef svann het volgende:
Likequote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is geen geplaatste spelerquote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef svann het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |