Je vergeet MvG want 'ik ken hem persoonlijk'quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
1. Toon Greebe
2. de rest
Lijstje van @:Poepz0r
Nou ik werd dus onderweg toegesproken door een boomer die een hele lichtset had omgedaanquote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou @:caland ook van die stokjes meehebben?
Weten we zeker dat je niet Akwasi was?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik werd dus onderweg toegesproken door een boomer die een hele lichtset had omgedaan
Maar ik was dan ook wel helemaal in het zwart, wellicht niet zo handit
BLM, erg mooiquote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik werd dus onderweg toegesproken door een boomer die een hele lichtset had omgedaan
Maar ik was dan ook wel helemaal in het zwart, wellicht niet zo handig
Alle boomers zijn racisten.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel Meulenkamp supporter maar ik denk dat dat is omdat hij qua uiterlijk wel lijkt op mijn beste vriend (die ook fanatiek Meulenkamp aanmoedigt).quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de topdrie zou ik Zwaan op twee zetten
Alles onder de topdrie is qua persoonlijkheid eigenlijk grijze blubber of niet leuk
De DRT user hoort daar minstens 45 min over te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn complimenten, maar zorg aub wel dat je een beetje dartsfit blijft
Ik doe meestal zo'n ding van mijn vriendin om, zit om je arm en is ook niet zo irritant maar je bent wel zichtbaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat iedereen wel iemand kent die op Dirruk lijkt. Hij heeft echt zo’n standaard boerenkop.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel Meulenkamp supporter maar ik denk dat dat is omdat hij qua uiterlijk wel lijkt op mijn beste vriend (die ook fanatiek Meulenkamp aanmoedigt).
Verder met je eens (helaas) alhoewel Klaasen en vGerwen wel een leuk duel kunnen gooien
@Coco ookquote:Op woensdag 30 december 2020 19:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik gooi zo wat balletjes in het vet
Toon Greebe is ook potentieel top 3 inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
1. Toon Greebe
2. de rest
Lijstje van @:Poepz0r
Dat kan in de winter niet als je normale uren werkt.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Als ik hardloop doe ik dat gewoon in het licht
Opgelost
Doe je dat vaak?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Als ik hardloop doe ik dat gewoon in het licht
Opgelost
Hier in de randstad hebben we lantaarnpalenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan in de winter niet als je normale uren werkt.
Dit wordt een witte was.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Verstandige mensen vulden 2-4 in voor Duzza.
In de lunch gewoonquote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan in de winter niet als je normale uren werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |