Vuige milieuterroristenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier in de randstad hebben we lantaarnpalen
Duzza liet het tegen den Baggish ook versloffen en zo slecht gooit Dirk niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit wordt een witte was.
Ja hier ook, maar dan snap ik je vorige opmerking niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier in de randstad hebben we lantaarnpalen
Eigenlijk niet. Sowieso ken ik verder geen mensen die op Nederlandse darters lijken, behalve het zusje van een vriendin van mij, zij heeft namelijk het syndroom van Down.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat iedereen wel iemand kent die op Dirruk lijkt. Hij heeft echt zo’n standaard boerenkop.
Als Dirk zo beroerd blijft gooien op zijn dubbels wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit wordt een witte was.
Insert bigif.gif van het interview met Anderson netquote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
Opportunisme viert hier hoogtij, als Dirk de dubbels begint te raken is ie zo weer bij joh.
Scorend ook prima.quote:
Pas maar op dat Jelle haar nummer niet heeftquote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Sowieso ken ik verder geen mensen die op Nederlandse darters lijken, behalve het zusje van een vriendin van mij, zij heeft namelijk het syndroom van Down.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |