SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Vegetarisch = prima. Vegan = problematisch. Vegan mozzarella is echt heel goor. Ik dacht dat het gewoon vegetarisch was dus met echte mozzarella, dan is dit wel een tegevallerquote:Op woensdag 30 december 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende: [..] Had ik toch weer gelijk over dat vegetarische.
Dat past niet qua pixelsquote:Op woensdag 30 december 2020 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Als je nog een nieuwe UI zoekt)
1800000000quote:Op woensdag 30 december 2020 19:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien moet hij zijn aimbot weer aan zetten.
Wie is dat in rood?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:17 schreef wimderon het volgende: [ afbeelding ] Jermaine is monsterlijk dik.
Gadverdammequote:Op woensdag 30 december 2020 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds een punthoofd.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier ziet Noppie er gewoon normaal uit
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als hij maar die hookers reviews weghaalt, dat is echt ordinair!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gadverdamme
@:tagliano doe hier eens wat aan
Ik vind hem er sowieso vrij normaal uit zien, zeker voor iemand uit Friesland.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The Freeze!!!!*quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@MC-Morgan lees je mee?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem er sowieso vrij normaal uit zien, zeker voor iemand uit Friesland.
Dit kan ik alleen maar beamenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dirk is mijn nieuwe favoriete Nederlandse darter
Dat is Jan Dekkerquote:
Dit is er vanuitgaande dat Niels Zonnegod zijn tourkaart verliestquote:Op woensdag 30 december 2020 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sterkte makker.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem er sowieso vrij normaal uit zien, zeker voor iemand uit Friesland.
RTquote:Op woensdag 30 december 2020 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ga lekker dood joh kk gek.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Ik juich voor Van Duijvenbode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |