Nog steeds een punthoofd.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier ziet Noppie er gewoon normaal uit
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Als je nog een nieuwe UI zoekt)
Als hij maar die hookers reviews weghaalt, dat is echt ordinair!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gadverdamme
@:tagliano doe hier eens wat aan
Ik vind hem er sowieso vrij normaal uit zien, zeker voor iemand uit Friesland.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The Freeze!!!!*quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@MC-Morgan lees je mee?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem er sowieso vrij normaal uit zien, zeker voor iemand uit Friesland.
Dit kan ik alleen maar beamenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dirk is mijn nieuwe favoriete Nederlandse darter
Dat is Jan Dekkerquote:
Dit is er vanuitgaande dat Niels Zonnegod zijn tourkaart verliestquote:Op woensdag 30 december 2020 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sterkte makker.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem er sowieso vrij normaal uit zien, zeker voor iemand uit Friesland.
RTquote:Op woensdag 30 december 2020 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ga lekker dood joh kk gek.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Ik juich voor Van Duijvenbode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |