In een zee van blauhauwquote:
Naja ik dacht altijd dat je het niet zo noemde in het Nederlandsquote:Op woensdag 30 december 2020 19:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Genoeg Nederlandse Mama Appelsaps, bijvoorbeeld in K3
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
K3 heeft toch alleen maar 'onschuldige' liedjes zoals Heel zachtjes?Tja Belgen en kinderen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een kinderliedje
Zeker wel.. Weet nog bij de single Origineel Amsterdams van Osdorp Posse. Daar verstond ik als 11 jarig jongetje bv. altijd "Anita Meijer een hoer" i.p.v. "en een temeier een hoer"quote:Op woensdag 30 december 2020 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan het een mama appelsap zijn als het in het Nederlands is?
[..]
K3 heeft toch alleen maar 'onschuldige' liedjes zoals Heel zachtjes?Heyah MamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een kinderliedje
Ik ken mijn klassiekers.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Blijf de omgedraaide versie van Oma's aan de top mooi vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Heb hem even opgezocht via YT . Maar ik ken hem toch echt niet hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
My Way hoor je gewoon te kennen...![]()
[..]
K3 heeft toch alleen maar 'onschuldige' liedjes zoals Heel zachtjes?Als je oma's aan de top achterstevoren afspeelt hoor je "grote massamoord"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een kinderliedje![]()
![]()
-XOXO-
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heyah Mama
Ik ken mijn klassiekers.
Dat had ik al bij Big City van Tol Hanssequote:Op woensdag 30 december 2020 19:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zeker wel.. Weet nog bij de single Origineel Amsterdams van Osdorp Posse. Daar verstond ik als 11 jarig jongetje bv. altijd "Anita Meijer een hoer" i.p.v. "en een temeier een hoer"
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb hem even opgezocht via YT . Maar ik ken hem toch echt niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |