Troy >>> >>> >>> dezequote:Op woensdag 30 december 2020 18:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik weet niet of we het moeten vergelijken, maar Troy > Nothing Compares 2 U
Verpest voor de rest van je leven?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:30 schreef essnhills het volgende:
ik weet het nog goed, ik was net geboren, de januari storm van 1990 hield Nederland in zijn greep. En ik lag lekker warm in mijn wiegje. De radio zachtjes op de achtergrond, en dan de hele GODGANSE DAG DIT NUMMER OP DE RADIO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Nee, vertel...quote:Op woensdag 30 december 2020 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit liedje is geschreven door Prince, wisten jullie dat?
Het zorgde ervoor dat er in de eerste week nauwelijks kraamvisite kwam. Er er was een boom naar binnen gewaaid bij de buren van de kraamverzorgster.quote:
Ik ga eens zoekenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan Troje heet
Die naam kende ik niet, maar dat klinkt wel sexy hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 18:32 schreef alpeko het volgende:
Dune deed deze ook. Niet onverdienstelijk gezongen door Verena von Strenge
Had ie eindelijk een dochter, kon je vader nog niet zuipenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zorgde ervoor dat er in de eerste week nauwelijks kraamvisite kwam. Er er was een boom naar binnen gewaaid bij de buren van de kraamverzorgster.
Mijn vader heeft de kraamverzorgster opgehaald en weer thuisgebracht
Ik was een hele lieve babyquote:Op woensdag 30 december 2020 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En jij er doorheen janken?
Ik heb het net toch verteld...quote:
Oh het was dat nummer ja? De Beatles hebben, op enkele nummers na, maar een suf repertoire.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:31 schreef satecl het volgende:
Net allemaal nog genoten van The Beatles - A Day in the Life?![]()
Dat doet mij oprecht goed.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat werd hier redelijk aardig ontvangen ja
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het net toch verteld...
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Verpest voor de rest van je leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat je dat nog weet, de 'oudste' herinnering die ik heb qua muziek was ik al 5 ofzo, toen de remix van Freddie Mercury - Living On My Own uitkwamquote:Op woensdag 30 december 2020 18:30 schreef essnhills het volgende:
ik weet het nog goed, ik was net geboren, de januari storm van 1990 hield Nederland in zijn greep. En ik lag lekker warm in mijn wiegje. De radio zachtjes op de achtergrond, en dan de hele GODGANSE DAG DIT NUMMER OP DE RADIO
Hehe ik hoor net ietwat soortgelijks van mijn moeder. Dat ze het in de laatste maand non-stop ophad/hoorde en ze zich dan ook afvroeg of ik het na de geboorte zou herinnerenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:30 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |