De versie van Solid Solution is veel beterquote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scootergod heeft er een cover van gemaakt dus fantastisch (of Supertramp heeft de cover gemaakt in de sfeer van dit topic )
Ik was weer eens de mosterd na de maaltijd...quote:
quote:
Ik weet niet of ik het origineel van Scooter kenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scootergod heeft er een cover van gemaakt dus fantastisch (of Supertramp heeft de cover gemaakt in de sfeer van dit topic )
zou wat zijn!quote:
Dat moet lukken.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
Nog maar 22 topics en we zijn vorig jaar voorbij, en we hebben nog zo'n 30 uur te gaan.
RESPECT FOR THE MAN IN THE ICECREAM VAN.(al is dat een ander SCOOTAH nummer)quote:Op woensdag 30 december 2020 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het origineel van Scooter ken
Maar je schatte het wel goed inquote:Op woensdag 30 december 2020 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was weer eens de mosterd na de maaltijd...
quote:
Het origineel is nog altijd van DOuble Datequote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
staat als enige plaat ooit onafgebroken in mijn top zoveel lijstjes (sinds 88)quote:
Geen ideequote:Op woensdag 30 december 2020 18:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat moet lukken.Krijgen we bij het record een berichtje op de FP?
PP'88?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat als enige plaat ooit onafgebroken in mijn top zoveel lijstjes (sinds 88)
Is dat die man van t keldertje?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat moet lukken.Krijgen we bij het record een berichtje op de FP?
Waarom staat Email To Berlin niet in de lijstquote:Op woensdag 30 december 2020 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het origineel is nog altijd van DOuble Date![]()
Nehquote:Op woensdag 30 december 2020 18:03 schreef het_fokschaap het volgende:
moeten we het Guinness book of records al in gaan schakelen voor deze reeks ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |