Goed luisteren of er geen torpedo wordt afgfevuurd.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dr valt toch niks te luisteren?
Daar hebben we dan 16 minuten op moeten wachten, allejezus.quote:
Dat wil ik zien.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Misschien ziet er vanavond iemand met een triangel in die band rond Cyril Directie bij Matthijs en Leo. En dan fragmenten uit Echoes spelen
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even nadenken, volgens mij is het zoiets als dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Nee, dat is een TV-programma op NPO3. Dit is Echoes.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even nadenken, volgens mij is het zoiets als dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Binnenstad waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat in de auto anders knap traag.
Wat?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Love is all around? van Wet wet wet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ikquote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed als dit zo hoog komt wordt het ook tijd voor sigur ros in de lijst
zou Popplagid in de lijst zeer toejuichen ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef skysherrif het volgende:
En René le Blanc, toch nog.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef skysherrif het volgende:
Je bent zelf prachtig.quote:
Jij moet wel haast door een hel gaan nu. (als je nog luistert)quote:
En allemaal binnen één liedjequote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Wat gaat dit topic facking snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |