heeft ze daar vriendinnen ?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochtertje speelt in een wijk met vuurwerk tokkies!!
Dat klinkt wel goddelijk ja. Alhoewel ook engquote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb dit met truffels op geluisterd![]()
Wat een genot, dan duurt het voor je gevoel nog drie keer zo lang
Nice!quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb dit met truffels op geluisterd![]()
Wat een genot, dan duurt het voor je gevoel nog drie keer zo lang
tantalus kwelling ?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef koffieleuk het volgende:
Iemand nog een mythologisch feitje hierover?
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Liefde is overal om je heenLove is all around? van Wet wet wet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Grote korrels Venz?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
Kolere wat een dikke hagel hier. Bijna eng.
Ik vind dat in de auto anders knap traag.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
10 kilometer in 23 minuten
Dat zou een dik wereldrecord zijn.
Hierbij moet je ook je volume op standje burenruzie zettenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dr valt toch niks te luisteren?
Dit is trouwens eigenlijk wel gewoon hetzelfde als het gemiddelde Top 2000-uur.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel het beste stuk wat hierna komt. Alleen jammer dat het verstopt zit achter vijf minuten ellende.
Nu krijg ik honger.quote:
Even nadenken, volgens mij is het zoiets als dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef koffieleuk het volgende:
Iemand nog een mythologisch feitje hierover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |