Heel erg op tijd. Had nog een extra rondje van 10 km kunnen wandelenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor deze was je nog net op tijd..
Ik denk dat je dan triptquote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gebeurt er als je dit stoned luistert in het donker met oortjes in?
Connaisseur.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een millenial en dit is gewoon geweldige muziek
Op paddo's, nog erger. Vragen om een bad tripquote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef PippenScottie het volgende:
Even 5 minuten in de oven op 180 gradenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet de deur uit om jongste Pippie te halen. Ik heb koude handen... brrr
Niemand kan het missen door een plaspauze.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het dan maar 3 minuten duurt?
dan hoor je echoos en zie je dubbelquote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan jump scares.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik durf de eerste tv-serie van Bassie & Adriaan nog steeds niet terug te kijken, bang dat ik weer nachtmerries van krijg / niet kan slapen. Ben ook niet zo'n horrorfan, mijn hoofd slaat enge beelden/geluiden heel lang op
Heb liever Mr. November ftwquote:
Ja en Lay All Your Love en Does Your Mother Know. Voulez-Vous ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T zijn meer de discoachtige platen heb ik t idee die goed scoren dit jaar, gimme gimme gimme bijv ook weer
Ik begon met De Kroon, de versie waar jean michel jarre inzat. Die was goed te doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik durf de eerste tv-serie van Bassie & Adriaan nog steeds niet terug te kijken, bang dat ik weer nachtmerries van krijg / niet kan slapen. Ben ook niet zo'n horrorfan, mijn hoofd slaat enge beelden/geluiden heel lang op
Ik kan in 23 minuten best veel genot hebben zonder deze plaat... misschien wel twee keerquote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat het gewoon 23 minuten genot is, simple as that.
Toch nog onderdak gevonden?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet de deur uit om jongste Pippie te halen. Ik heb koude handen... brrr
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niemand kan het missen door een plaspauze.
Deze reactie is uitstekelbaars.quote:
Zeker, want er gaan geruchten dat dit nummer wel 23 minuten duurt.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heel erg op tijd. Had nog een extra rondje van 10 km kunnen wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |