Doeiquote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef Coco het volgende:
In essentie kan dit best een leuk social media platform zijn.
Maar ik merk heel erg dat er een vast kliekje is met hun eigen maniertjes, gebaartjes, lolletjes waar je als nieuweling niet tussen komt. Je wordt zelfs aangevallen, geridiculiseerd of belachelijk gemaakt.
De moderatie is op elk forumonderdeel weer anders waardoor je nooit weet waar je aan toe bent. De moderators behoren tot het meubilair en zitten heel erg vast in hun starre oude gewoontes. Ik heb het idee dat dit platform vooral werklozen en incels aantrekt.
Daarnaast is de interface vrij irritant met overal reclames een andere reden om af te haken.
Ik heb het 3 maanden geprobeerd maar toch afgehaakt.
Fok is soosjul miedia?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef Coco het volgende:
Maar ik merk heel erg dat er een vast kliekje is met hun eigen maniertjes, gebaartjes, lolletjes waar je als nieuweling niet tussen komt. Je wordt zelfs aangevallen, geridiculiseerd of belachelijk gemaakt.
De moderatie is op elk forumonderdeel weer anders waardoor je nooit weet waar je aan toe bent. De moderators behoren tot het meubilair en zitten heel erg vast in hun starre oude gewoontes. Ik heb het idee dat dit platform vooral werklozen en incels aantrekt.
Daarnaast is de interface vrij irritant met overal reclames een andere reden om af te haken.
Wattimena steelt elke dag de broodjes van Dimitriquote:Op woensdag 30 december 2020 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Oh Wattimena zit ook in dat team
Daar zitten echt allerlei spelers die ik niet bij elkaar had gezet
wie is ditquote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef Coco het volgende:
Ik zet mijn geld op het kijken van een of andere gare kerstfilm met zo'n generiek verhaal.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:07 schreef Szura het volgende:
Nou wil ik wel van @:doevelaer weten wat die schrale chick dan wil doen ipv darten kijken want neuqen zit er ook niet in zo te lezen. Monopoly spelen?
Je hebt toch gezien hoe die manager van Barney dat allemaal deed?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dartsmanager, zou je dan vooral veel eten moeten bestellen?
Die man had geen gemakkelijke baan hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien hoe die manager van Barney dat allemaal deed?Gewoon betaald op vakantie en de klaagzangen van Barney voor lief nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |