@Calandquote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het màg wel, maar dan krijg ik zo teringveel gezeik dat ik daar echt geen zin heb.
Of pics postenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een schraal wijf joh
Dumpen die handel
'Je hebt alleen met de kerstdagen en oudjaarsavond tijd voor mij, alle andere avonden kijk je sport'quote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje, dit klinkt niet heel gezond allemaal.
Jouw vriendin moet wel mokergeil zijn wil je dit pikkenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het màg wel, maar dan krijg ik zo teringveel gezeik dat ik daar echt geen zin heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jaaaa recensiesquote:Op woensdag 30 december 2020 19:04 schreef Szura het volgende:
Voor @:doevelaer wil ik straks nog wel wat recensies posten. Welke regio?
Ze noemt het nog wel sportquote:Op woensdag 30 december 2020 19:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Je hebt alleen met de kerstdagen en oudjaarsavond tijd voor mij, alle andere avonden kijk je sport'
'Dat klopt'
Dat werkte dus ook niet.![]()
https://www.ikvermoedhuiselijkgeweld.nl/quote:Op woensdag 30 december 2020 19:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Je hebt alleen met de kerstdagen en oudjaarsavond tijd voor mij, alle andere avonden kijk je sport'
'Dat klopt'
Misschien had je 'dart is geen sport' moeten proberen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Dat klopt'
Ze weet dat er meer dan 3 dagen in het jaar zijn toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Dat klopt'
Dit gaat over VBL SC.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef Coco het volgende:
In essentie kan dit best een leuk social media platform zijn.
Maar ik merk heel erg dat er een vast kliekje is met hun eigen maniertjes, gebaartjes, lolletjes waar je als nieuweling niet tussen komt. Je wordt zelfs aangevallen, geridiculiseerd of belachelijk gemaakt.
De moderatie is op elk forumonderdeel weer anders waardoor je nooit weet waar je aan toe bent. De moderators behoren tot het meubilair en zitten heel erg vast in hun starre oude gewoontes. Ik heb het idee dat dit platform vooral werklozen en incels aantrekt.
Daarnaast is de interface vrij irritant met overal reclames een andere reden om af te haken.
Ik heb het 3 maanden geprobeerd maar toch afgehaakt.
De autistenpassen goed bewaren.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dartsmanager, zou je dan vooral veel eten moeten bestellen?
watquote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef Coco het volgende:
Maar ik merk heel erg dat er een vast kliekje is met hun eigen maniertjes, gebaartjes, lolletjes waar je als nieuweling niet tussen komt. Je wordt zelfs aangevallen, geridiculiseerd of belachelijk gemaakt.
De moderatie is op elk forumonderdeel weer anders waardoor je nooit weet waar je aan toe bent. De moderators behoren tot het meubilair en zitten heel erg vast in hun starre oude gewoontes. Ik heb het idee dat dit platform vooral werklozen en incels aantrekt.
Daarnaast is de interface vrij irritant met overal reclames een andere reden om af te haken.
Nee, dat zijn de enige dagen dat ze daglicht ziet.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ze weet dat er meer dan 3 dagen in het jaar zijn toch?
Dat wordt POMPEN vanavond.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Dat klopt'
Doeiquote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef Coco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |