Walgelijke discriminatie al de hele dag van jouw kantquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bookmark soms wel eens topics als ik echt in een scheur lig, dan lees ik die later nog eens terug en denk ik 'was dit grappig?'
Rowwen Heze.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb volgens mij alle Rowwen Hezes wel gehoord dit jaar.
Hoe zeg je overkill op zijn Limbo’s?
Dan snap ik de positie wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit jaar stond de peel inderdaad in brand.
met 15 bier op zou het mij ook weinig uitmaken waar ik op dans.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werkte op een festival in Twente waar zij optraden, ze kregen het hele veld toch aardig aan het dansen![]()
Als 'ie maar niet onderbroken wordt voor een spookrijder danquote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
YouTube denkt dat ik Leonard Cohen - You Want It Darker wil horen.
Dat kloptWat een plaat.
Dat is wanneer je aan het lachen bent en tegelijkertijd iets probeert te ontkennenquote:
"Was men maar op Brabant zo trots als een Fries"quote:
Meid.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Walgelijke discriminatie al de hele dag van jouw kant
Even kijken wat je allemaal de wereld in hebt geholpen?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel eens terug gelezen wat er ‘s nachts gebeurd was als ik het heeeul laat heb gemaakt.
Soms word ik een beetje te openhartig.
Hahahahaquote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wanneer je aan het lachen bent en tegelijkertijd iets probeert te ontkennen
HIHIHIHI NEE NIET HIHIHI
HINENI
Hi, dat antwoord is het toch neni.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wanneer je aan het lachen bent en tegelijkertijd iets probeert te ontkennen
HIHIHIHI NEE NIET HIHIHI
HINENI
Je kunt ook Limburger zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik dit niet gelezen heb.
Jij komt niet uit America?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit was niet nodig voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |