quote:Op woensdag 30 december 2020 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen maximaal haten op Claudia de Breij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeker ook. Wel fijn dat ze elk jaar zakt. Hopelijk zit ze over een jaartje of 2 in de nacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ziet er leuk uit?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit en ze kan best oké zingen, maar dat liedje is echt vreselijk. Niveautje Koningslied.
Maximaal alles van de volledige 100%.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alleen maximaal haten op Claudia de Breij
Het is ook best moeilijk posten tijdens het kotsenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat plaatje. Het haalt het allerslechtste in me naar boven![]()
![]()
Ik vind Maaike Ouboter niet lelijk. Maar haar liedje wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit?
Volgens Google niet
Nog mooier is dat plaatje op plek 2001quote:Op woensdag 30 december 2020 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zeker ook. Wel fijn dat ze elk jaar zakt. Hopelijk zit ze over een jaartje of 2 in de nacht.
goed hoor, allerleiquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ze ziet er leuk uit en ze kan best oké zingen
Niet lelijk nee, maar wel een vervelend hoofdquote:Op woensdag 30 december 2020 16:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Maaike Ouboter niet lelijk. Maar haar liedje wel.
En hoequote:Op woensdag 30 december 2020 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook best moeilijk posten tijdens het kotsen
Ik vind niet al haar hersenspinsels even mooi, maar bij vlagen is Dat Is Je Mis gewoon pure ontroeringquote:Op woensdag 30 december 2020 16:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Maaike Ouboter niet lelijk. Maar haar liedje wel.
Ik mag niet klagen, binnen is het warm en eten we chocolaatjesquote:Op woensdag 30 december 2020 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
goed hoor, allerleiken ik toch wel en ik vermaak me prima
Hoe gaat het daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |