Dit valt voor mij onder de categorie 'wel lekkerquote:
Witch Doctor scoort vooral zo goed vanwege de associatie met bizarre circle pits op festivals.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Heb ik ook met Witch Doctor. Nooit die clip gezien, dus dat nummer bestaat enkel uit takkenherrie voor mij
'kennen' is een groot woord ook hoor. Ik herken het is misschien een betere omschrijvingquote:Op woensdag 30 december 2020 15:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik niet, denk dat ik hem elk jaar vergeet omdat ik hem gewoon oersaai vind
If the police can't stop you...quote:
Same here, op de valreep nog.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:26 schreef Evenstar het volgende:
Zo blij dat ik ze live heb gezien, en ze waren gewoon tyfus goed gewoon
Dit was geloof ik ook de trailersongquote:Op woensdag 30 december 2020 15:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Yes! Tommy "The Nightmare" Smith!
Dit. Is ook niet het beste nummer van De Staat.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Witch Doctor scoort vooral zo goed vanwege de associatie met bizarre circle pits op festivals.
Kende jij Iris nou?quote:
ECHT? Wat een vies ventje...quote:Op woensdag 30 december 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Axl Rose een anagram is van Oral Sex?
Wat ordinair.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Axl Rose een anagram is van Oral Sex?
Daar werd ik vanochtend mee wakkerquote:Op woensdag 30 december 2020 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Door het concert in 2017 ben ik toen Estranged zo gaan waarderen en vaker gaan luisteren. En nu is het mijn favo G & R plaat.
Mijn gedachte toen ik een keer met een date in bed belandde en zij haar broek uitdeedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |