Ik denk dat je je voor het verkeerde virus hebt laten inentenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
+1
Gedraaid op mijn moeders crematie in 2006
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
+1
Gedraaid op mijn moeders crematie in 2006
Staat terecht boven heel veel meuk van Blof, Kensington en Marco Borsato.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand claimt dat dit een goed dan wel bijzonder nummer is lijkt mij?
Daar zijn toch nog niet eens mee begonnenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat je je voor het verkeerde virus hebt laten inenten
Het verhaal achter het nummer speelt nu eenmaal ook een rol. Anders had de Top 2000 er sowieso heel anders uitgezien. Heeft niet alleen met de clip te maken.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het liedje wel stukken beter dan die twee, maar het had de plaat in ieder geval minder populair gemaakt.
Jawel hoor, zelfgemaakt, wil je ook een shotje?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar zijn toch nog niet eens mee begonnen
Noem je net 3 Nederlandse artiesten. Je verwacht het niet in een Nederlandse lijstquote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Staat terecht boven heel veel meuk van Blof, Kensington en Marco Borsato.
Ja oke wel mee eens hoor. Hoort er ook gewoon bij. Maar dit nummer voelt zonder de clip wel een beetje on-af.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het verhaal achter het nummer speelt nu eenmaal ook een rol. Anders had de Top 2000 er sowieso heel anders uitgezien. Heeft niet alleen met de clip te maken.
Baksequote:
Succes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |