Dat is toch die rugridder van Haxball? Paxcon ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie is deze non-valeur eigenlijk die je steeds mensjunt? Waar moeten we hem van kennen?
Wat dan @Calandquote:Op woensdag 30 december 2020 08:38 schreef Caland het volgende:
Er wordt straks een pakketje bij mij bezorgd uit Steenwijk
@:rensajacied
Uiteindelijk mag Europa minder vissen en zij dus meer. Zo slecht hoeft dat niet uit te pakken toch? Behalve dat Engeland dus vooral vis importeertquote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Britten die er uiteindelijk achter komen dat Brexit negatieve gevolgen heeft, dat is ook een heerlijke rubriek
Is dat pax ja?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch die rugridder van Haxball? Paxcon ofzo.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik meestal ook wel, al heb ik speciaal voor morgen ook wat ketamine gehaald. Dat is toch altijd wel een lekkere afsluiter
Retweet dit even voor me.quote:
1. Hun verwerkingsindustrie is niet op orde dus er moeten vele miljoenen in gestopt wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteindelijk mag Europa minder vissen en zij dus meer. Zo slecht hoeft dat niet uit te pakken toch? Behalve dat Engeland dus vooral vis importeert
Fair enough. Dus de Britten gaan vooral vangen voor eigen marktquote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef Szura het volgende:
[..]
1. Hun verwerkingsindustrie is niet op orde dus er moeten vele miljoenen in gestopt worden
2. Bij export komt straks een dikke papierwinkel kijken, Europese bedrijven zullen denken: stik maar in je vis, we kopen wel op de interne markt zonder rompslomp
Support your local Fish & Chips shop!quote:Op woensdag 30 december 2020 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fair enough. Dus de Britten gaan vooral vangen voor eigen markt
Het vis wat de Britten vangen eten ze zelf nietquote:Op woensdag 30 december 2020 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fair enough. Dus de Britten gaan vooral vangen voor eigen markt
Bags*quote:Op woensdag 30 december 2020 15:36 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Beste wallen onder de ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |