Geen idee. Ik haal telkens hetzelfde.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Had jouw apotheek ook een oud en nieuw actie?
Stukje kutschimmelzalf.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haal telkens hetzelfde.
Ja ik meestal ook wel, al heb ik speciaal voor morgen ook wat ketamine gehaald. Dat is toch altijd wel een lekkere afsluiterquote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haal telkens hetzelfde.
Wilde avond in het verschiet? Kat en muis met de pliesie?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik meestal ook wel, al heb ik speciaal voor morgen ook wat ketamine gehaald. Dat is toch altijd wel een lekkere afsluiter
Pliesie zal wel loslopen, wilde avond wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wilde avond in het verschiet? Kat en muis met de pliesie?
Hoge doseringquote:Op woensdag 30 december 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik meestal ook wel, al heb ik speciaal voor morgen ook wat ketamine gehaald. Dat is toch altijd wel een lekkere afsluiter
Iets voor FatVinnie met zijn koude poten.quote:Bij een hoge dosis treden dissociatieve effecten op, zoals:
Het gevoel dat je handen niet meer bij je lichaam horen.
Het wordt een shoarmaschotel vooraf.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Pliesie zal wel loslopen, wilde avond wel ja.
Zou het wat uitmaken?quote:
Met zoveel cijfers snapt het dagjesvolk er al helemaal niks vanquote:
Die leren het ooit wel. Je hoeft ze niet dom te houdenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Met zoveel cijfers snapt het dagjesvolk er al helemaal niks van
@Bluedisplayquote:Op woensdag 30 december 2020 15:29 schreef De_Kraam het volgende:
Ik snap echt niet dat er meuk zoals the Masked Singer bestaat en dat daar een paar miljoen mensen naar kijken.
Bommen op Nederland.
Waarom zouden we de kloof niet graven?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Met zoveel cijfers snapt het dagjesvolk er al helemaal niks van
Wie is deze non-valeur eigenlijk die je steeds mensjunt? Waar moeten we hem van kennen?quote:
Snap ik ook niks van maar een paar van mijn familieleden kijken er ook trouw naar.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:29 schreef De_Kraam het volgende:
Ik snap echt niet dat er meuk zoals the Masked Singer bestaat en dat daar een paar miljoen mensen naar kijken.
Bommen op Nederland.
Dit is een erg aardige jongemanquote:Op woensdag 30 december 2020 15:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie is deze non-valeur eigenlijk die je steeds mensjunt? Waar moeten we hem van kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |