Als Dirk 100+ speelt doe je daar weinig aan ook Durrant niet. Dan moet Glen nu al in topvorm zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarbij heeft Durrant gewoon gezwijnd met zijn zwakke tegenstanders. Als ie vanavond de ontketende Dirk verslaat ga ik pas het idee hebben dat Durrant een rol van betekenis kan spelen. Hetzelfde kan je in mindere mate zeggen van Chisnall en Anderson (alhoewel Petersen zijn bloedvorm ook niet meer lijkt te hebben).
Paul Verhoeven?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze nou echt geen betere regisseur vinden dan deze prutser?
Dat was een fase, net als de pleister met rustgevende vloeistof-fase.quote:
Quentin Tarantino?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze nou echt geen betere regisseur vinden dan deze prutser?
Britten die er uiteindelijk achter komen dat Brexit negatieve gevolgen heeft, dat is ook een heerlijke rubriekquote:
Geen idee. Ik haal telkens hetzelfde.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Had jouw apotheek ook een oud en nieuw actie?
Stukje kutschimmelzalf.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haal telkens hetzelfde.
Ja ik meestal ook wel, al heb ik speciaal voor morgen ook wat ketamine gehaald. Dat is toch altijd wel een lekkere afsluiterquote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haal telkens hetzelfde.
Wilde avond in het verschiet? Kat en muis met de pliesie?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik meestal ook wel, al heb ik speciaal voor morgen ook wat ketamine gehaald. Dat is toch altijd wel een lekkere afsluiter
Pliesie zal wel loslopen, wilde avond wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wilde avond in het verschiet? Kat en muis met de pliesie?
Hoge doseringquote:Op woensdag 30 december 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik meestal ook wel, al heb ik speciaal voor morgen ook wat ketamine gehaald. Dat is toch altijd wel een lekkere afsluiter
Iets voor FatVinnie met zijn koude poten.quote:Bij een hoge dosis treden dissociatieve effecten op, zoals:
Het gevoel dat je handen niet meer bij je lichaam horen.
Het wordt een shoarmaschotel vooraf.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Pliesie zal wel loslopen, wilde avond wel ja.
Zou het wat uitmaken?quote:
Met zoveel cijfers snapt het dagjesvolk er al helemaal niks vanquote:
Die leren het ooit wel. Je hoeft ze niet dom te houdenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Met zoveel cijfers snapt het dagjesvolk er al helemaal niks van
@Bluedisplayquote:Op woensdag 30 december 2020 15:29 schreef De_Kraam het volgende:
Ik snap echt niet dat er meuk zoals the Masked Singer bestaat en dat daar een paar miljoen mensen naar kijken.
Bommen op Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |