Ik denk het nietquote:
7 keer. Nou ja, niet extreem.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het zo uit mn hoofd niet, ff koekeloeren
Je vergeet Van Dik Hout, toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef Gretzl het volgende:
De Dijk en The Scene zijn de 2 populairste Nederlandstalige bands waar ik het minst mee heb
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Niet echt, maar we moeten het er mee doen. Het is meer shoegaze dan de nummers van de enige andere band die wel eens shoegaze heeft gespeeld (The Verve)quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt dit al onder shoegaze?
Onderuit wil met je praten. Niet beter dan NIDS maar wel heel sterk.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef Isorden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Niemand in de stadpam pam padaaam
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Met die mentaliteit komt het er nooit in!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt, maar we moeten het er mee doen. Het is meer shoegaze dan de nummers van de enige andere band die wel eens shoegaze heeft gespeeld (The Verve)
Al zou een keer daadwerkelijk zelf stemmen ook helpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: