Is wel een Dijk van een plaat anders.quote:
Je hebt best veel Snow Patrol in je lijstquote:Op woensdag 30 december 2020 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had wel iets meer reverb op deze plaat gemogen, dan had ie heel hoog in de Mex2000 kunnen staan.
Beste Nederlandstalig nummer wat ik ken.quote:
Valt dit al onder shoegaze?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, het enige shoegazenummer in de lijst.
Gaan we ff goed voor zitten.
Ik weet het zo uit mn hoofd niet, ff koekeloerenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je hebt best veel Snow Patrol in je lijst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Dat is Verdronken Vlinder alquote:Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beste Nederlandstalig nummer wat ik ken.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |