Ondanks dat zijn oren weinig aerodynamisch zijn, gaat hij als een raket.quote:
Ik denk dat 'ie het express doet. Ultieme trollquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:18 schreef Faraday01 het volgende:
Altijd reclame als het verschil gemaakt wordt
Nou.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was leuk geweest als Orts hier het podium zou halen, maar dat zit er helaas niet in.
Lijkt me welquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Mathieu nog op trainingskamp? Hij heeft na morgen twee weken vrij.
Vanaf 11 januari gaat zijn ploeg op trainingskamp in Spanje waar hij normaal gesproken bij isquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Mathieu nog op trainingskamp? Hij heeft na morgen twee weken vrij.
Misschien zichzelf wat extra getest en pidcock die het wel gelooftquote:
Gran Canaria zei ie toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oei, Pidcock gaat naar de Teide.
Dat wordt nog wat.
En Sporza...quote:
Uitgesteld live is toch een term van niks.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Sporza...
NOS zendt trouwens alleen de mannencross live uit...de vrouwencross wordt uitgesteld live uitgezonden.
https://www.tvgids.nl/tv/nos-sport/101628261
Vond het ook een aparte term...in mijn beleving heet zoiets een integrale herhaling.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Uitgesteld live is toch een term van niks.
Ook gewoon overgespoten Giant neem ik aan? Ze zal toch niet op een bianchi rijden?quote:Op zondag 3 januari 2021 13:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Op wat voor fiets rijdt Vos? Die heeft bijna haar hele carrière op Giant/Liv gereden.
Die zal ook haar oude gehouden hebben? Al ga ik er gemakshalve vanuit dat de vrouwenploeg van Jumbo ook op Cervelo rijdt.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Op wat voor fiets rijdt Vos? Die heeft bijna haar hele carrière op Giant/Liv gereden.
Vos geeft in het interview op Sporza aan dat ze op dezelfde fiets rijdt als Van Aert, dus een Bianchi.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:38 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2021 13:41 schreef franklop het volgende:
Ik heb het gezien, Cant wordt wereldkampioen
Ze valt spectaculair terug inmiddelsquote:
Cant al naar plek 7. Ze houdt van dit parcours.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:41 schreef franklop het volgende:
Ik heb het gezien, Cant wordt wereldkampioen
Dat was Hulst-binnen. Dit is Hulst-buiten.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:44 schreef franklop het volgende:
Ik herinnerde mij een molen of iets bij deze cross. Of was dat een andere locatie?
Ik zie idd dat ze andere locatie hebben gezocht. Vorige locatie vond ik wel wat toffer.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:46 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Dat was Hulst-binnen. Dit is Hulst-buiten.
Klopt maar weet niet of ik die uitspraak zo letterlijk moet nemen.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:40 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vos geeft in het interview op Sporza aan dat ze op dezelfde fiets rijdt als Van Aert, dus een Bianchi.
Vos die Cant klopt op meetquote:Op zondag 3 januari 2021 13:49 schreef Nober het volgende:
Vas, Cant, Inge net als gisteren...
Gaat Inge weer tot de laatste ronde wachten?
Zeker maar snap wel waarom ze nu dit hebben gekozen.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zie idd dat ze andere locatie hebben gezocht. Vorige locatie vond ik wel wat toffer.
Vos doet ook al sinds 2006(?) mee.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:01 schreef franklop het volgende:
De tijd dat we het enkel van Daphny van den Brandmoesten hebben ligt wel ver achter ons he
Nunspeet tegen Rotterdam zei hij toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
"Nunspeet nabij Rotterdam"
Michel moet zijn topografische kennis bijspijkeren.
@:Heywoodu
Ze heeft een flinke voorsprong en lijkt nog steeds tijd te winnen.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch moet ik zien of Betsema dit vol gaat houden...nog 20 minuten koers.
Oh, dan heb ik niet goed verstaan.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nunspeet tegen Rotterdam zei hij toch?
Werkt ze bij Langs de lijn?quote:
Ik kan Wuyts echt niet meer aanhorenquote:Op zondag 3 januari 2021 14:26 schreef franklop het volgende:
Wuyts heeft commentaar op de Nederlandse bel
Ja, en ze liep behoorlijk te klungelen.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:32 schreef franklop het volgende:
Brand was al uitgelopen, want verschil is nog steeds 9 seconden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |