quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook wel pijnlijk hoeveel ze daar in de aanval pompen, laat staan de hele selectie.
Kudus 9
Antony 16
Haller 22.5
Tadic 14
Neres 12
Promes 16
Labyad 6
95.5 miljoen
Gotze 0
Ihattaren 0
Malen 0.6
Gakpo 0
Zahavi 0
Madueke 0
Piroe 0
0.6 miljoen
Dan moet je eigenlijk wel ver boven de rest staan.
Meer dan 5x, ik ben benieuwd naar namen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat klopt absoluut.
Ik ben alleen niet jaloers op degene aan de knoppen die het steeds aan de verkeerde dingen uitgeeft. Als een aankoop van 10+ miljoen niet beter is dan een speler die bij de minder hoog aangeschreven concurrent voor nop tekent, dan heb je een foutje gemaakt.
Dat kan, is niet erg. Maar als het meer dan 5x gebeurt in 2 jaar tijd, dan ben je gewoon een stumper.
Tsja, Balkan Kuyt voor 14 of Romero voor 10. Ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook wel pijnlijk hoeveel ze daar in de aanval pompen, laat staan de hele selectie.
Kudus 9
Antony 16
Haller 22.5
Tadic 14
Neres 12
Promes 16
Labyad 6
95.5 miljoen
Gotze 0
Ihattaren 0
Malen 0.6
Gakpo 0
Zahavi 0
Madueke 0
Piroe 0
0.6 miljoen
Dan moet je eigenlijk wel ver boven de rest staan.
Of 0 voor Zahavi of 22,5 voor Haller. Dat is hetzelfde als een fiets zonder wielen uit de sloot halen of een nieuwe fiets uit de winkel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, Balkan Kuyt voor 14 of Romero voor 10. Ik zou het wel weten.
Romero, Luckassen, Baumgartl, Guti, Doan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, Balkan Kuyt voor 14 of Romero voor 10. Ik zou het wel weten.
Daarom, als je de verkooplijsten naast elkaar legt weet je ook waarom Ajax makkelijk die 100 miljoen neer kan leggen en PSV niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:29 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Romero, Luckassen, Baumgartl, Guti, Doan.
Wij hebben ook een aardig lijstje miskopen staan de afgelopen 3 jaar.
Elke club heeft van die flaters idd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:29 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Romero, Luckassen, Baumgartl, Guti, Doan.
Wij hebben ook een aardig lijstje miskopen staan de afgelopen 3 jaar.
Met Haller haal je wel minimaal 15 goals in huis.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:48 schreef Generationalpha het volgende:
Begin jullie steeds meer als titelfavoriet te zien. Ajax voert momenteel echt paniekbeleid.
Zijn toch geen aantallen voor een spits man.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Haller haal je wel minimaal 15 goals in huis.
Uh oke...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zijn toch geen aantallen voor een spits man.
Had het over een heel seizoen. Grootste aantal goals is 17 tot nu toe.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh oke...
Topscorers afgelopen seizoenen
Vincent Janssen - 27
Nicolai Jorgensen - 21
Alireza Jakanbaksh - 21
Luuk de Jong, Dusan Tadic - 28
Als Sebastien in half jaar 15 erin schopt dan doet ie het uitstekend.
Bij FC Utrecht...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Had het over een heel seizoen. Grootste aantal goals is 17 tot nu toe.
paniek is Prattoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:48 schreef Generationalpha het volgende:
Begin jullie steeds meer als titelfavoriet te zien. Ajax voert momenteel echt paniekbeleid.
Prima aankoop hoor, maar ik vind hem geen 20+ miljoen waard op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsnog wel redelijk waardevast natuurlijk, de kans dat je er over 2-3 jaar hetzelfde of meer voor krijgt is vrij groot.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prima aankoop hoor, maar ik vind hem geen 20+ miljoen waard op het eerste gezicht.
Maar ja, vanuit Engeland en in de winter. Kost wat natuurlijk.
Is niet zoveel in 3 jaar voor een spits!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk een paar keer duurdere oudere spelers gekocht nu, het legt ze geen windeieren. Tadic, Blind, Huntelaar... is echter geen garantie dat het weer zo is....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prima aankoop hoor, maar ik vind hem geen 20+ miljoen waard op het eerste gezicht.
Maar ja, vanuit Engeland en in de winter. Kost wat natuurlijk.
PSV deed dat al jaren, die combinatie van jeugd en oudere spelers en dat zijn precies de jaren waarin we een tijd beter presteerde.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:20 schreef XL het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk een paar keer duurdere oudere spelers gekocht nu, het legt ze geen windeieren. Tadic, Blind, Huntelaar... is echter geen garantie dat het weer zo is....
Ik ben blij dat we een nieuwe poster met verstand hebben, welkom maat.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV deed dat al jaren, die combinatie van jeugd en oudere spelers en dat zijn precies de jaren waarin we een tijd beter presteerde.
Uiteindelijk heb je die combinatie nodig en dat hebben ze nu bij Ajax ook goed door. En ja, dan koop je soms een flater. Dat gebeurt overal.
Kelere, snel gegaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:45 schreef Generationalpha het volgende:
Iets anders: Marco is eindelijk weer fit. Zit zondag bij de wedstrijdselectie.
Hopelijk wordt Marco eindelijk weer een keer gebracht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:55 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd naar de opstelling zondag. 10 van de 11 kun je er wel invullen: Mvogo, Dumfries, Teze, Boscagli, Max, Gotze, Sangare, Rosario, Gakpo, Malen en ??
Zahavi, Ihattaren of Madueke. Denk dat ik zelf zou kiezen voor Zahavi. Madueke is met z'n snelheid ideaal om na een uurtje in te brengen.
Dank je. Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:53 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we een nieuwe poster met verstand hebben, welkom maat.
natuurlijk niet als basisspeler na een paar jaar niet gespeeld te hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Marco eindelijk weer een keer gebracht.
mimimimimimimimiiquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dank je. Ik doe mijn best.
Ik moet wel zeggen dat ik nog niet weet of ik lang blijf. Ik vind Fok een behoorlijk giftige omgeving eerlijk gezegd.
Ik had gedacht dat een medium waar je langere berichten kon schrijven dan op social media ook wat meer nuance in zich zou hebben, maar het is hier best een zooitje.
Je manier van posten doet me ergens aan denken, maar ik weet niet waaraan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik nog niet weet of ik lang blijf. Ik vind Fok een behoorlijk giftige omgeving eerlijk gezegd.
Ik had gedacht dat een medium waar je langere berichten kon schrijven dan op social media ook wat meer nuance in zich zou hebben, maar het is hier best een zooitje.
Nee natuurlijk niet, hoop gewoon op wat minuten. In zijn PSV-jaren was Marco altijd een van de sterspelers, benieuwd wat hij nu nog kan brengen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
natuurlijk niet als basisspeler na een paar jaar niet gespeeld te hebben
Ik kom ook niet verder dan het PSV topic. Grootste deel wat hier nog hangt is inderdaad geschift.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien na een paar jaar niet gespeeld te hebben. Op een gegeven moment scoorde hij overigens alleen nog maar penalty's voor PSV, zelden veldgoals.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:00 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, hoop gewoon op wat minuten. In zijn PSV-jaren was Marco altijd een van de sterspelers, benieuwd wat hij nu nog kan brengen.
Hij gaat denk ik gewoon met Ihattaren beginnen, die was lekker bezig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:55 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd naar de opstelling zondag. 10 van de 11 kun je er wel invullen: Mvogo, Dumfries, Teze, Boscagli, Max, Gotze, Sangare, Rosario, Gakpo, Malen en ??
Zahavi, Ihattaren of Madueke. Denk dat ik zelf zou kiezen voor Zahavi. Madueke is met z'n snelheid ideaal om na een uurtje in te brengen.
Ik val in herhaling maar als controleur in het kampioensjaar was het echt geen geweldenaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien na een paar jaar niet gespeeld te hebben. Op een gegeven moment scoorde hij overigens alleen nog maar penalty's voor PSV, zelden veldgoals.
Als ik 'm zo op de persco hoor nu, dan gok ik op Zahavi.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:02 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij gaat denk ik gewoon met Ihattaren beginnen, die was lekker bezig.
Kan, ik heb hier onder heel veel verschillende namen gezeten. Soms om te trollen, soms serieus. Soms met een gefakete identiteit, gewoon om te kijken wat je mensen kunt laten geloven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je manier van posten doet me ergens aan denken, maar ik weet niet waaraan.
Laatste kampioensjaar bedoel je? Hij maakte dat jaar in competitie en beker in totaal 16 goals, waarvan 9 strafschoppen. Nog altijd 7 veldgoals dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien na een paar jaar niet gespeeld te hebben. Op een gegeven moment scoorde hij overigens alleen nog maar penalty's voor PSV, zelden veldgoals.
Had er ook mee te maken dat hij toen al met knieklachten speelde waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:02 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik val in herhaling maar als controleur in het kampioensjaar was het echt geen geweldenaar.
Dat valt nog mee dan, ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Laatste kampioensjaar bedoel je? Hij maakte dat jaar in competitie en beker in totaal 16 goals, waarvan 9 strafschoppen. Nog altijd 7 veldgoals dus.
Scarface?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan, ik heb hier onder heel veel verschillende namen gezeten. Soms om te trollen, soms serieus. Soms met een gefakete identiteit, gewoon om te kijken wat je mensen kunt laten geloven.
Vanalles joh. Een tijd nog dat mensen dachten dat ik een kloon was van iemand anders. Kei lachen. Maar inmiddels wel wat klaar met dat gedoe. Maar eens gewoon als mezelf nu. 😉
BadderHaring?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan, ik heb hier onder heel veel verschillende namen gezeten. Soms om te trollen, soms serieus. Soms met een gefakete identiteit, gewoon om te kijken wat je mensen kunt laten geloven.
Vanalles joh. Een tijd nog dat mensen dachten dat ik een kloon was van iemand anders. Kei lachen. Maar inmiddels wel wat klaar met dat gedoe. Maar eens gewoon als mezelf nu. 😉
Nee. Die was er toen ook, maar dat was ik dan weer niet.quote:
echt een goeie speler maar er wel heel lang uit en hoe krijg je hem weer in z'n ritme in dit rare seizoen, met invalbeurtjes van 10 minuten en dan opbouwen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Laatste kampioensjaar bedoel je? Hij maakte dat jaar in competitie en beker in totaal 16 goals, waarvan 9 strafschoppen. Nog altijd 7 veldgoals dus.
Die heeft de (korte) winterstop aangegrepen om weer eens flink te gaan batsen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
En Gotze is nog onzeker voor zondag trouwens
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die heeft de (korte) winterstop aangegrepen om weer eens flink te gaan batsen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |