Waar heb ik het over paniek?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:42 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dikke streep door de kampioensaspiraties?Zelfs bij een verlies sta je 'maar' op 4 punten achterstand. Ajax verloor voor voor de winterstop nog 2 punten tegen 1 of andere kutploeg dus ik zie links- of rechtsom geen reden voor paniek
Ik zeg niet dat jij in paniek bentquote:Op zondag 10 januari 2021 11:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over paniek?
Als je vandaag op waarde wordt geklopt terwijl je op volledige sterkte bent (afhankelijk of Götze mee kan doen of niet) dan is dat de eerste echte krachtmeting van het seizoen tussen de 2 titelkandidaten.
Ajax verloor punten tegen één of andere kutploeg, maar PSV verloor nog meer punten tegen kutclubs.
Ga je vandaag hard op je plaat, dan is het “slechts” 4 punten verschil, mentaal zal het gat groter zijn.
Ga jij met vol vertrouwen de wedstrijd tegen AZ tegemoet wanneer je vandaag met +3 doelpunten op de broek krijgt? Geen thuispubliek dat je net dat steuntje in de rug kan geven. Ajax zal ook nog zat punten laten liggen, maar PSV ook. Een ferme tik op de kin vandaag, kan daar een begin van zijn.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:52 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij in paniek bentJe proeft alleen veel angst bij zowel Ajacieden als PSV-ers. En dat laatste geloof ik niet zo in, zogenaamde mentale gaten. Het is gewoon een momentopname, niet meer niet minder. Wat is het mentale voordeel als Ajax (of PSV) vandaag 6-0 wint en volgende week tegen een RKC/VVV/whatever 1-1 speelt?
ook al heb je wel dat vertrouwen AZ kan het iedere topploeg moeilijk maken al zijn ze zelf zo'n beetje afgehaaktquote:Op zondag 10 januari 2021 11:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga jij met vol vertrouwen de wedstrijd tegen AZ tegemoet wanneer je vandaag met +3 doelpunten op de broek krijgt? Geen thuispubliek dat je net dat steuntje in de rug kan geven. Ajax zal ook nog zat punten laten liggen, maar PSV ook. Een ferme tik op de kin vandaag, kan daar een begin van zijn.
Ik denk dat dat wel meevalt ja. Omgekeerd denk jij dus ook dat Ajax vandaag met een mentale achterstand begint omdat ze 1-1 speelden voor de winterstop?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga jij met vol vertrouwen de wedstrijd tegen AZ tegemoet wanneer je vandaag met +3 doelpunten op de broek krijgt? Geen thuispubliek dat je net dat steuntje in de rug kan geven. Ajax zal ook nog zat punten laten liggen, maar PSV ook. Een ferme tik op de kin vandaag, kan daar een begin van zijn.
Nee, want die 1-1 was geen directe krachtmeting met je grootste concurrent en Ajax staat nog altijd gewoon boven PSV.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:04 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt ja. Omgekeerd denk jij dus ook dat Ajax vandaag met een mentale achterstand begint omdat ze 1-1 speelden voor de winterstop?
Je kunt ook beredeneren dat PSV sowieso een moeilijk verhaal wordt als RKC al te moeilijk isquote:Op zondag 10 januari 2021 12:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, want die 1-1 was geen directe krachtmeting met je grootste concurrent en Ajax staat nog altijd gewoon boven PSV.
Lijkt me heel sterk dat vGinkel in basis start.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:39 schreef Gutanoth het volgende:
wat wordt de opstelling mannen?
Ik hoop:
---------------Mvogo
Dumfries-Teze-Boscagli-Max
----Sangare--------van Ginkel
-------Ihattaren--Götze
-------Malen----Gakpo(madueke/Sahavi)
ik hoop het, wil hem gewoon echt weer zien shinenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk dat vGinkel in basis start.
Desalniettemin, zin an!!
-------------Mvogoquote:Op zondag 10 januari 2021 12:39 schreef Gutanoth het volgende:
wat wordt de opstelling mannen?
Ik hoop:
---------------Mvogo
Dumfries-Teze-Boscagli-Max
----Sangare--------van Ginkel
-------Ihattaren--Götze
-------Malen----Gakpo(madueke/Sahavi)
Bijzondere keuze van Herr Schmidt iddquote:Op zondag 10 januari 2021 15:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Geen Götze en wel d'n Zahaaf i.p.v Madueke. Dit gaat gruwelijk mis.
Liever Zahavi met al z'n ervaring op die positie dan Madueke die te lam is om balletjes af te leggen. Geen Götze is natuurlijk kut.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Geen Götze en wel d'n Zahaaf i.p.v Madueke. Dit gaat gruwelijk mis.
Helemaal niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bijzondere keuze van Herr Schmidt idd
De statistieken wijzen uit dat Boscagli één van beste CV's van de Eredivisie is. Kan er ook niet meer van maken.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:43 schreef RipCity het volgende:
Teze en boscagli...
Een Twente zou dan zelfs op zoek zijn naar versterkingen. Wat een armoe.
Volgens diezelfde statistieken is Kostas Lamprou de beste keeper van de eredivisiequote:Op zondag 10 januari 2021 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De statistieken wijzen uit dat Boscagli één van beste CV's van de Eredivisie is. Kan er ook niet meer van maken.
?quote:Op zondag 10 januari 2021 15:43 schreef RipCity het volgende:
Teze en boscagli...
Een Twente zou dan zelfs op zoek zijn naar versterkingen. Wat een armoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |