Wat een held is het toch.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:06 schreef WaikikiWim het volgende:
Laatste post:
https://www.psv.nl/nieuws(...)familias-van-psv.htm
MartGOD
Definieer de meeste PSV’ers....quote:Op maandag 4 januari 2021 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom verwachten de meeste PSV'ers eigenlijk een (makkelijke) overwinning tegen AjaxIk heb echt het gevoel dat we er kansloos verliezen
![]()
Las in de topics hier en op Twitter bijvoorbeeld erg veel dat PSV er wel ging winnen. Ik vraag het me af.quote:
Volgens mij is de tendens een beetje zoals de stand is. Ajax favoriet.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Las in de topics hier en op Twitter bijvoorbeeld erg veel dat PSV er wel ging winnen. Ik vraag het me af.
Nee hoor. 3-1 verlies denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom verwachten de meeste PSV'ers eigenlijk een (makkelijke) overwinning tegen AjaxIk heb echt het gevoel dat we er kansloos verliezen
![]()
De wens der gedachten. Bij PSV gaat het de laatste weken relatief voor de wind terwijl bij Ajax de motor af en toe hapert. Uitwedstrijd in een leeg stadion is ook niet onvoordelig natuurlijk, want de laatste paar jaren met publiek waren ze er veelal kansloos.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Las in de topics hier en op Twitter bijvoorbeeld erg veel dat PSV er wel ging winnen. Ik vraag het me af.
Ik verwacht helemaal niks. Niet van PSV en niet van ajax.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die odd van 5.0 is wel extreem value waardig. Is wel een leuk gokje. Deze quoteringen passen eerder bij Feyenoord-Heracles i.p.v. Een topper.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De wens der gedachten. Bij PSV gaat het de laatste weken relatief voor de wind terwijl bij Ajax de motor af en toe hapert. Uitwedstrijd in een leeg stadion is ook niet onvoordelig natuurlijk, want de laatste paar jaren met publiek waren ze er veelal kansloos.
Bookies zijn overigen op hand van Ajax
1.60 / 4.2 X / 5.0
Oké, PSV gaat verliezen dus.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Bang zijn voor dit ajax. zet die kansloze achterhoede van hun onder druk en ze zijn nergens
1-3
Is er iemand hier (buiten PSVCL) die een makkelijke overwinning verwacht?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
![]()
Nou, dan ben je wel behoorlijk kritisch.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is er iemand hier (buiten PSVCL) die een makkelijke overwinning verwacht?
Ik denk dat we klop krijgen
Eens ja, bizar hoog bijna.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die odd van 5.0 is wel extreem value waardig. Is wel een leuk gokje. Deze quoteringen passen eerder bij Feyenoord-Heracles i.p.v. Een topper.
Makkelijk gaat het nooit worden, maar dat iedereen zo negatief is vind ik ook wel heel raar. Zie niet in waarom we daar op zeker zouden moeten gaan verliezen? Voor wie moeten we bang zijn dan? Tadic is de enige speler waar ik min of meer voor vrees. Wij hebben wel een voorhoede waar je 'u' tegen zegt met Malen en Gakpo in vorm. In Amsterdam zullen ze daar ook met enige kopzorgen naar kijken, want hun defensie is net zo zwak (relatief) als de onze.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is er iemand hier (buiten PSVCL) die een makkelijke overwinning verwacht?
Ik denk dat we klop krijgen
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om het enthousiasme vooraf over deze topper, zal wel een bloedeloze 1-1 worden met schaakvoetbal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Makkelijk gaat het nooit worden, maar dat iedereen zo negatief is vind ik ook wel heel raar. Zie niet in waarom we daar op zeker zouden moeten gaan verliezen? Voor wie moeten we bang zijn dan? Tadic is de enige speler waar ik min of meer voor vrees. Wij hebben wel een voorhoede waar je 'u' tegen zegt met Malen en Gakpo in vorm. In Amsterdam zullen ze daar ook met enige kopzorgen naar kijken, want hun defensie is net zo zwak (relatief) als de onze.
Als je als PSV supporter nu al vooraf gaat roepen dat je kansloos bent dan laat je je of teveel beinvloeden door de Telegraaf media of ben je niet helemaal goed bij je pannenkoek. Kijk eens wat wij op dat veld hebben staan: Götze, Malen, Gakpo, Dumfries, Max. Stuk voor stuk goede spelers die op hun positie niet onderdoen voor de spelers van Ajax op die positie.
Enige waar ik me wel zorgen over maakt is onze coach. Die ziet de Eredivisie af en toe wel heel erg als een speeltuin. Neem aan dat hij dat maximaal afjagen tegen een topper als Ajax in de eerste helft wel even uit zijn hoofd laat, want dan speel je je hele ploeg kapot voor helft twee.
Zonder publiek kan ik hier sowieso niet erg enthousiast van worden... het is dat er min of meer een landstitel op het spel staat maar anders...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om het enthousiasme vooraf over deze topper, zal wel een bloedeloze 1-1 worden met schaakvoetbal.
gelukkig heeft PSV een ijzersterke defensiequote:Op maandag 4 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Bang zijn voor dit ajax. zet die kansloze achterhoede van hun onder druk en ze zijn nergens
1-3
Dat is altijd onze kracht geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
gelukkig heeft PSV een ijzersterke defensie
Max, Dumfries en Teze zijn eredivisie-waardige verdedigers. Dumfries zie ik nog wel een goede transfer maken naar een sterkere competitie. Zeker als hij die dozen van z’n schoenen af weet te halen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is altijd onze kracht geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |