-1200 nogwat, helemaal nice.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:07 schreef Isorden het volgende:
Dit had ook 1500 plekken hoger kunnen staan.
Beetje Maaike Ouboter vibes.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:08 schreef TheVulture het volgende:
Hij staat wel wat te hoog, maar wel een mooie tekst
Lekker bezig meneer Snijtafel.quote:
Ik denk iig niet dat er Ruiters op dit nummer hebben gestemdquote:Op woensdag 30 december 2020 14:08 schreef asco het volgende:
Welke groep is nu weer zielig/gevoelig geweest zodat dit er in staat?
Of is het van een of ander duf programma?
Is "Maan" dood?
Reclame?
Ze moet het niet hebben van haar zangkunsten, moet wat ...quote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef peaceman het volgende:
Door hoeveel man zal die Maan zich al hebben laten palen?
Iets met een frikandel in de gang gooien?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef peaceman het volgende:
Mwah, dat is nog een tandje patetischer...quote:Op woensdag 30 december 2020 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje Maaike Ouboter vibes.
The Police heeft over haar 'Walking on the Moon' geschreven.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef peaceman het volgende:
Is dat een zombie?quote:
Ik ben het hier volledig mee eensquote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zich wel een mooi liedje, ze heeft veel slechter gemaakt. Maar dat hoge gedeelte vind ik niet zo.
DIe heeft overigens dan weer veel betere nummers dan Dat Ik Je Misquote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, dat is nog een tandje patetischer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |