Ze moet het niet hebben van haar zangkunsten, moet wat ...quote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef peaceman het volgende:
Door hoeveel man zal die Maan zich al hebben laten palen?
Iets met een frikandel in de gang gooien?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef peaceman het volgende:
Mwah, dat is nog een tandje patetischer...quote:Op woensdag 30 december 2020 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje Maaike Ouboter vibes.
The Police heeft over haar 'Walking on the Moon' geschreven.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef peaceman het volgende:
Is dat een zombie?quote:
Ik ben het hier volledig mee eensquote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zich wel een mooi liedje, ze heeft veel slechter gemaakt. Maar dat hoge gedeelte vind ik niet zo.
DIe heeft overigens dan weer veel betere nummers dan Dat Ik Je Misquote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, dat is nog een tandje patetischer...
even fapje doen op maan zeker.quote:
'Shoot for the moon'quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
even fapje doen op maan zeker.
Rip Dolores.quote:
Dat dus, gewoon gejatquote:Op woensdag 30 december 2020 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje Maaike Ouboter vibes.
Bij Leontien bedoel je.quote:
Hier ging iets misquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |