Was wel echt een beetje een sfeerlamlegger afgelopen nacht jaquote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom vond ik ook al geen bal aan.
Wuhanquote:
Heb je banden vol met wind?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef essnhills het volgende:
WIE DUT MIJ WAT WIE DUT MIJ WAT
WIE DUT MIJ WAT VANDOAGE![]()
![]()
Terechtquote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef Evenstar het volgende:
En dan staat dit gewoon hoger dan Baba O'Riley, Roadhouse Blues, LA Woman, Bat Out of Hell, Halo of Flies etc etc etc
Ach, je hoeft het niet altijd te weten.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef Isorden het volgende:
Heeft me wel jaren gekost om te snappen wat ie nou precies zong
IK HEB NIKS TE KLAGEquote:
Neet Oet Lottum heeft ook punten gescoord bij mequote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef essnhills het volgende:
Oh deze
Van alle dialect plaatjes die er in staan vind ik dit denk ik de leukste. Deze heeft iets gezelligs en leuks
Tsja en die staan allemaal ook weer hoger dan Message to My Girl en dat is ook lachwekkend, maar ach.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef Evenstar het volgende:
En dan staat dit gewoon hoger dan Baba O'Riley, Roadhouse Blues, LA Woman, Bat Out of Hell, Halo of Flies etc etc etc
Geschreven door Frank Boeijen.quote:
Mie in the corner?quote:
Verbassend!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef MTheBassman het volgende:
m'n oom tourde toen een tijdje met hem (speelt bas)
Ik heb hem ook live gezien. Met de Louisiana Blues Club. Er waren 15 man en ik was de enige onder de 60.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef MTheBassman het volgende:
Daniël Lohues nog live gezien trouwens, m'n oom tourde toen een tijdje met hem (speelt bas)
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Daniel Lohues is de ongekroonde keizer van Drenthe.
Toch wel bijzonder dat Drenthe met haar inwoneraantal van slechts 500.000 genoeg is om Op Fietse zo hoog in de lijst te houdenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Skik![]()
Het volkslied van Zuidoost Drenthe
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Skik![]()
Het volkslied van Zuidoost Drenthe
FC Emmen hooligans zijn er ook zo te zien.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Daniel Lohues is de ongekroonde keizer van Drenthe.
Smør is een soort boter.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smoor van Maaike is dan ook veel mooier. Eefje the fisher vibes.
Had het over Maan trouwens, late reactiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |