quote:Op woensdag 30 december 2020 14:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Emma Wortelenboer was dit.
Gewaagd van Dan Dawson.quote:
We moeten Bono sympathiek vinden want hij geeft veel aan goede doelen. Althans dat willen ze ons doen geloven. Ik vind het een zak hooi met de stem van een kaasrapsquote:
Zou ik gewoon doen.quote:
Dat tv programma zal wel geweest zijn dus nu dat schijtprogramma met Nicolai en die niet grappige 'allemaal lachen want ik kijk scheel' Giedo promoten.quote:
Zijn stem klinkt bij dit LEGENDARISCHE concert wel erg slapquote:Op woensdag 30 december 2020 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We moeten Bono sympathiek vinden want hij geeft veel aan goede doelen. Althans dat willen ze ons doen geloven. Ik vind het een zak hooi met de stem van een kaasraps
Elize? Die was nog wel leuk. Of Roos (die had met Snipertje ofzo)quote:Op woensdag 30 december 2020 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die andere meid uit Oh Oh Cherso eigenlijk? En dan bedoel ik niet Barbie.
Hoe weet jij dit allemaal zo goed?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elize? Die was nog wel leuk. Of Roos (die had met Snipertje ofzo)
Die eerste dan ja, die nog als de slimste van dat stel overkwam.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mag wel wat meer eten.quote:
Ik heb google en een geheugen, seizoen 1 heb ik nog wel gezien.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit allemaal zo goed?
Ik vind het eng
Snipertjequote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post, keurige huismoeke.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eerste dan ja, die nog als de slimste van dat stel overkwam.
sow koekoek. En dan met zo'n vent met het figuur van een asbakquote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Elize heb een keurig gezinnetje.
https://www.instagram.com/mylifeaselize/?hl=nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik krijg een stijfje van al die leuke grietjes hier
Iets teveel een popje wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post, keurige huismoeke.
Al stond haar gezinnetje er naast te janken!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Elize heb een keurig gezinnetje.
https://www.instagram.com/mylifeaselize/?hl=nl
of Venlo, ik vraag dit voor een vriendquote:Op woensdag 30 december 2020 14:14 schreef Zipportal het volgende:
Heb je nog wat Arnhem reviews? @:Szura
allebeiquote:Op woensdag 30 december 2020 14:16 schreef franklop het volgende:
Is iedereen nou tegen Vincent, of heeft iedereen 2-4 bij een spel hier?
Sjeffrie de Graaf.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tegen wie gooide hij hier?
HOE KAN DIT?!!!~~quote:Op woensdag 30 december 2020 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hier issie net zo dik als nu
Ja dit is klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |