SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 30-12-2020 14:19:31 ]
Dat dacht ik ook. Bedoeling ipv bedoening. Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lenny
DRT verwacht volwassen gedrag van haar users
Niemand zit te wachten op downsyndroom Gurney ouwe reus.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kom op Gurney, verlos ons van viesdik gedrocht. Die mag echt niet als winnaar uit dit achtste komen.
Nee Lenny hier doen wij niet aanquote:Op woensdag 30 december 2020 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Bedoeling ipv bedoening. Dat kan toch niet?
tuurlijk jongenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:30 schreef Zipportal het volgende:
Is dagjesvolk @:de_boswachter er ook ook ook?
Oke. Sorry man, ben nog nieuw hequote:Op woensdag 30 december 2020 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee Lenny hier doen wij niet aan
Mee eensquote:Op woensdag 30 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
GODVERDOMME DIT KOMT OMDAT TAGLIANO AAN HET KIJKEN IS
WAARDELOZE FORUM ADMIN
inderdaad!!!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
GODVERDOMME DIT KOMT OMDAT TAGLIANO AAN HET KIJKEN IS
WAARDELOZE FORUM ADMIN
Bier en nootjes klaarzettenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Epic meltdown van Vinnie voor de camera straks! Ik zit er klaar voor
Nee, maar ik genoot nog even na van deze quotes:quote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedoeling?
Zei hij dat echt? Wat een debiel
@:onlogisch check dit
Dat wordt genotquote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo Bluedisplayquote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef Bluedisplay het volgende:
Vinnies kapper weet niet hoe hij hoe een goede fade moet zetten
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Alles doet mij pijn. Alles voelt zo koud.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef Bluedisplay het volgende:
Genoeg bijzettafeltjes aan de voorkantquote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou een tafeltje zoeken met dat eten.
Een subtiele overgang tussen de verschillende lengtesquote:
Hier ook al de hele dag een fijn zonnetje.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef Tagliano het volgende:
De zon komt hier opeens door
Dat voelt als even geleden
Het zeikstraalt hierquote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef Tagliano het volgende:
Nee nee meteen opeten anders gaat het koud worden ouwe reus.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou een tafeltje zoeken met dat eten.
Doe niet zo gay.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Een subtiele overgang tussen de verschillende lengtes
Je ziet helemaal zo'n baan lopen over zn achterhoofd
Vinnie gaat vast niet meer naar de kapper.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Vinny is toch geen marokkaan?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Barneys kapper gebruikt een tattoo naald.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef Bluedisplay het volgende:
Nou nou nou.quote:
Het hagelde net hier.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier ook al de hele dag een fijn zonnetje.
Hier al de hele week plus lekker rond de 18 gradenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef Tagliano het volgende:
Die toko heeft toch ook wel ergens tafeltjes.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee nee meteen opeten anders gaat het koud worden ouwe reus.
Sorry maat. De waarheid mag benoemd wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jammer dat je vanuit VBL die enorme dosis negativiteit moet meebrengen. Heel zonde!
@onlogisch moet nog ondergedompeld worden in warm bad van DRTquote:Op woensdag 30 december 2020 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jammer dat je vanuit VBL die enorme dosis negativiteit moet meebrengen. Heel zonde!
Gewoon opeten joh toch wejelds.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die toko heeft toch ook wel ergens tafeltjes.
Zit je de hele tijd met zo'n dienblad op schoot.
Ik heb goede hoop dat je veilig binnen zat.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik je niet teveel van streek heb gemaakt.
Ik neem ze ter harte vriend, dank je wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk trekt hij daar nog wat lessen uit wat hij kan meenemen naar VBL
Onlogisch is een mod zonder enige inzet. Einzelganger binnen het FOK team.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. De waarheid mag benoemd worden
Zo, dat zijn harde woorden.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onlogisch is een mod zonder enige inzet. Einzelganger binnen het FOK team.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:onlogisch moet nog ondergedompeld worden in warm bad van DRT
Nee dat zat ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat je veilig binnen zat.
@onlogisch houdt van tepels als sigarenpeuken.quote:
Na zet 2 is er geen energie meer.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Mooi man, we zitten in set 3 en die dikke is alweeer helemaal uitgeblust.
Haar anus lijkt veel op het mondje van Danny Noppert gok ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:onlogisch houdt van tepels als sigarenpeuken.
Tied voor koffie. @Wereldgozerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Black Angus bitterballen liggen in het oventje.
Lekker maat. Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Mentaal zwakquote:Op woensdag 30 december 2020 13:56 schreef Szura het volgende:
Vinzzent begint weer nonchalant alles weg te smijten
Niet friturenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Dat is @Drizzt_DoUrdenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:onlogisch houdt van tepels als sigarenpeuken.
Uitstekende keuze. Die Old Amsterdam balletjes zijn ook prima te nassen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Een wedstrijd van V/d Voort is daar een uitstekende gelegenheid voorquote:Op woensdag 30 december 2020 13:55 schreef Mani89 het volgende:
En de nieuwe dollehond.gifquote:Op woensdag 30 december 2020 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tied voor koffie. @:wereldgozer
Hij mag me onder de tafel komen troostenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:onlogisch moet nog ondergedompeld worden in warm bad van DRT
Koffie van kattenstront @Wereldgozerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tied voor koffie. @:wereldgozer
Op je 23ste dood willen gaan aan aderverkalking.quote:
Kopi Luwak koffie genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koffie van kattenstront @:wereldgozer
Wel een aardig zakcentje verdiendquote:Op woensdag 30 december 2020 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Vinsaint heeft weer twee verschrikkelijke weken gehad en mag terug naar Purmerend. Tel uit je winst.
Die is niet te missen neequote:
met de nadruk op zakquote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wel een aardig zakcentje verdiend
Geen idee, maar valt deze partij wel meer op dan bijvoorbeeld gisteren. Ligt vast aan hun gooi stijlquote:
Kopi Luwak is prima te zuipen. Ik ben in Indonesie geweest en heb toen 2 zakjes meegenomen genot. Wel zwart drinken btw.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker aan stront slurpen. Kun je beter een naughty ass rimmen
Door de kou lijkt dat maar zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:59 schreef franklop het volgende:
VDV was toch afgevallen? 40 gram ongeveer?
Denk dat je qua bankrekening graag wilt ruilen ouwe reusquote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef Mani89 het volgende:
Het leven van Vincent van der Voort is een marteling.
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
Insert vdvoortskippybalgifje bitte
Wat heb je aan geld als je nooit vrolijk bent.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat je qua bankrekening graag wilt ruilen ouwe reus
Veel coke halen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heb je aan geld als je nooit vrolijk bent.
Hij was vdweek erg vrolijk bij de gourmetquote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verlos ons van het kwade.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef Caland het volgende:
Echt, verlos Vincent uit zijn lijden. Schrijf maar 1-4 op.
In zijn pauper trainingspak.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij was vdweek erg vrolijk bij de gourmet
Eten kopen om jezelf mee te troosten.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is wel vrolijk als de frituur aangaat hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stukje kindermisbruik.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verlos ons van het kwade.
Groetjes meneer pastoor.
Tegen Durrant vergooide hij het ook iddquote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Missschien kan Arjan straks even een mental coach aanraden.
Heeft hij ook gedaan. Frietpan is op temperatuur in de pauzes dan kan VdV meteen wat nemen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:02 schreef Szura het volgende:
MvG ging Vinnie toch helpen? Waarom heeft ie niet z’n partij van gisteren op repeat gezet om te laten zien wat er kan gebeuren als je onverstoord blijft doorgaan?
Kut Vinnie met z’n eeuwige negativisme haalt zichzelf weer helemaal uit de wedstrijd.
Het kan nog.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:02 schreef Szura het volgende:
MvG ging Vinnie toch helpen? Waarom heeft ie niet z’n partij van gisteren op repeat gezet om te laten zien wat er kan gebeuren als je onverstoord blijft doorgaan?
Kut Vinnie met z’n eeuwige negativisme haalt zichzelf weer helemaal uit de wedstrijd.
Omdat Vinnie Vinnie is.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:02 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat het Emma Wortelenboer was dit.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden jullie je willen laten opsluiten door Geraldine Kemper?
Femdom genotquote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
De legacy leeft voortquote:Op woensdag 30 december 2020 14:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
inderdaad. Een waardige opvolger van Barney.
Zekah zekah en ook door Fillemon uiteraard. Die kan een sigaar roken onder de douche genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Emma Wortelenboer was dit.
Gewaagd van Dan Dawson.quote:
We moeten Bono sympathiek vinden want hij geeft veel aan goede doelen. Althans dat willen ze ons doen geloven. Ik vind het een zak hooi met de stem van een kaasrapsquote:
Zou ik gewoon doen.quote:
Dat tv programma zal wel geweest zijn dus nu dat schijtprogramma met Nicolai en die niet grappige 'allemaal lachen want ik kijk scheel' Giedo promoten.quote:
Zijn stem klinkt bij dit LEGENDARISCHE concert wel erg slapquote:Op woensdag 30 december 2020 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We moeten Bono sympathiek vinden want hij geeft veel aan goede doelen. Althans dat willen ze ons doen geloven. Ik vind het een zak hooi met de stem van een kaasraps
Elize? Die was nog wel leuk. Of Roos (die had met Snipertje ofzo)quote:Op woensdag 30 december 2020 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die andere meid uit Oh Oh Cherso eigenlijk? En dan bedoel ik niet Barbie.
Hoe weet jij dit allemaal zo goed?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elize? Die was nog wel leuk. Of Roos (die had met Snipertje ofzo)
Die eerste dan ja, die nog als de slimste van dat stel overkwam.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mag wel wat meer eten.quote:
Ik heb google en een geheugen, seizoen 1 heb ik nog wel gezien.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit allemaal zo goed?
Ik vind het eng
Snipertjequote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post, keurige huismoeke.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eerste dan ja, die nog als de slimste van dat stel overkwam.
sow koekoek. En dan met zo'n vent met het figuur van een asbakquote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Elize heb een keurig gezinnetje.
https://www.instagram.com/mylifeaselize/?hl=nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik krijg een stijfje van al die leuke grietjes hier
Iets teveel een popje wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post, keurige huismoeke.
Al stond haar gezinnetje er naast te janken!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Elize heb een keurig gezinnetje.
https://www.instagram.com/mylifeaselize/?hl=nl
of Venlo, ik vraag dit voor een vriendquote:Op woensdag 30 december 2020 14:14 schreef Zipportal het volgende:
Heb je nog wat Arnhem reviews? @:Szura
allebeiquote:Op woensdag 30 december 2020 14:16 schreef franklop het volgende:
Is iedereen nou tegen Vincent, of heeft iedereen 2-4 bij een spel hier?
Sjeffrie de Graaf.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tegen wie gooide hij hier?
HOE KAN DIT?!!!~~quote:Op woensdag 30 december 2020 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hier issie net zo dik als nu
Ja dit is klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |