Ik weet het niet.. heb te weinig verstand van zulke papieren. Aan de ene kant denk ik: Samantha kan dit nooit zelf in scène zetten. Aan de andere kant, ze is toevallig gehackt ff een uurtje en dan komen die documenten naar voren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Denk jij iets anders? Heeft iemand het verzonnen, of waar doel je op?
Nou ja ze stonden niet op haar insta. Dat had ‘ze’ dan ook kunnen doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:36 schreef Allyo het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. heb te weinig verstand van zulke papieren. Aan de ene kant denk ik: Samantha kan dit nooit zelf in scène zetten. Aan de andere kant, ze is toevallig gehackt ff een uurtje en dan komen die documenten naar voren.
Ze heeft ze iig niet zelf getypt, gezien de spelling,quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:36 schreef Allyo het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. heb te weinig verstand van zulke papieren. Aan de ene kant denk ik: Samantha kan dit nooit zelf in scène zetten. Aan de andere kant, ze is toevallig gehackt ff een uurtje en dan komen die documenten naar voren.
Ik heb wel sterke twijfels door de schrijfstijl. En zoiets zet je niet in een mailtekst, maar in een document wat in de bijlage staat, lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:36 schreef Allyo het volgende:
[..]
En ik vind voor iemand die geschift is, en 100 miljoen keer geschreven heb op insta dat ze niet aan haar kinderen moeten komen want ze gaat door het vuur voor ze, redelijk rustig blijft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik heb wel sterke twijfels door de schrijfstijl. En zoiets zet je niet in een mailtekst, maar in een document wat in de bijlage staat, lijkt me.
Nou. INDD. PRIORITEITEN MENSENquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:00 schreef SQ het volgende:
Shit man, zit je ff naar cnn te kijken omdat Amerika ontzet wordt, mis je de hack van barbies instagram
Dit is onze pro pes Ama (op zn Sonny’s).quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou. INDD. PRIORITEITEN MENSEN
(Of proritijt op zn Barbies)
Het is gericht aan iemand van jeugdzorg ( iig eerste hit op google)quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Er staat dat het gesprekverslagen zijn van het FIOD. Maar zouden die jeugdzorg niet inschakelen als ze zulken dingen hoorde?
Als ik namelijk zou horen (als Samanda zijnde) dat die Noami mijn kind een stom op zn ribben zou geven omdat hij de hond er niet langs liet sloeg ik die nepneus van dr kop af.
Dan zou er allang iets van staan in de Story? Bij zoiets laat je dat kind dan toch niet ‘thuis’.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:44 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Het is gericht aan iemand van jeugdzorg ( iig eerste hit op google)
Ze doet het zelf niet veel beterquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zou er allang iets van staan in de Story? Bij zoiets laat je dat kind dan toch niet ‘thuis’.
Ik heb het dan ook zeker niet over Samanda. Maar over jeugdzorg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:48 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ze doet het zelf niet veel beter
Oh zo. Tja, geen ideequote:Op woensdag 6 januari 2021 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook zeker niet over Samanda. Maar over jeugdzorg.
Er wordt 1x Mike getypt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze heeft ze iig niet zelf getypt, gezien de spelling,.
Ik twijfelde ook even vanwege toevalligheid én Michael regelmatig als Mike getypt staat. Ik weet niet of het gebruikelijk is om de roepnaam te gebruiken om een verdachte aan te spreken (soms staat er namelijk ook gewoon Michael).
Ik kan hier geen sjoklaai van maken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit is onze pro pes Ama (op zn Sonny’s).
Dat snap ik. Ik tikte het ook foutquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan hier geen sjoklaai van maken.
Propesama?
Oh... ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik tikte het ook fouthet is per poos.
Zn purpose - zn doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |