Dit wil ik nu ook weten. Ze staan er in elk geval nu niet meer. Nu enkel een foto van Angelo in bad (door een mannenarm volgens mij) en een selfie met een tekst hoe walgelijk de hack was.quote:
Ik denk dat de documenten op het account van die steffy stonden. Ik heb toevallig zitten klikken uit verveling en ik heb geen document voorbij zien komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit wil ik nu ook weten. Ze staan er in elk geval nu niet meer. Nu enkel een foto van Angelo in bad (door een mannenarm volgens mij) en een selfie met een tekst hoe walgelijk de hack was.
https://nl.imgbb.com/quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:05 schreef Allyo het volgende:
[..]
Doet het om de een of andere reden niet op mijn phone
Ik heb er nog 2 maar het gaat niet helemaal goed met plaatsenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Tally het volgende:
Dat plakken lukt niet. Maar heb je de rest ook?![]()
![]()
Geef niet. Plaats die linkjes maarquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:17 schreef Allyo het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 maar het gaat niet helemaal goed met plaatsen
Wil Vinkquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wie zal er achter zitten, Thea, Gerrit of iemand gerelateerd?
Nou inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Jezus wat vreselijk! Hoop dat het knulletje ook weggehaald wordt bij Michael en Naomi.
Word hier gewoon verdrietig van en ik moet de andere 2 documenten nog lezen
Er staat dat het gesprekverslagen zijn van het FIOD. Maar zouden die jeugdzorg niet inschakelen als ze zulken dingen hoorde?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Maar Mike wil lekker met die tieten blijven rollen natuurlijk dus die maakt ‘t niet uit dat het thuis zo gaat. Komt Milano vast wel weer overheen?
Is dit die vuile was over Naomi waar Gerrit het over had?
Maar wie heeft dit opgeschreven? En waarom?
Fiod heeft ze afgeluisterd wat ik begreep. Hoe in hemelsnaam dit openbaar is gewordenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Maar Mike wil lekker met die tieten blijven rollen natuurlijk dus die maakt ‘t niet uit dat het thuis zo gaat. Komt Milano vast wel weer overheen?
Is dit die vuile was over Naomi waar Gerrit het over had?
Maar wie heeft dit opgeschreven? En waarom?
Ik zie het nu ook ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Er staat dat het gesprekverslagen zijn van het FIOD. Maar zouden die jeugdzorg niet inschakelen als ze zulken dingen hoorde?
Als ik namelijk zou horen (als Samanda zijnde) dat die Noami mijn kind een stom op zn ribben zou geven omdat hij de hond er niet langs liet sloeg ik die nepneus van dr kop af.
Denk jij iets anders? Heeft iemand het verzonnen, of waar doel je op?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Allyo het volgende:
Maar denken jullie dat dit officiële papieren zijn?
Weet ik niet. Maar het zou me niets verbazen. Michael kon best agressief zijn toen in die rl soap.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Allyo het volgende:
Zou me niets verbazen hoor. Ik zie Mike en Naomi er wel voor aan. En er was ook vuile was over Naomi, zei Gerrit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Allyo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |