Over een half jaar ofzo ...quote:Op maandag 4 januari 2021 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik herken die baby echt niet als hij ergens bij een vreemde in een wandelwagen ligt. En ik heb dit topic echt te veel gecheckt,![]()
.
Denk dat ik ‘m over 6 maand niet zou herkennen. Peuterspeelzaalleeftijd misschien maar dan nog zou je als ouder ook Barbie al vet religieus moeten volgen wil je dat zien,quote:Op maandag 4 januari 2021 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Over een half jaar ofzo ...
Of nog wat verder weg als hij naar de opvang/peuterspeelzaal gaat.
Waarom is dat erg?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:10 schreef maily het volgende:
Als ze foto's van hem openbaar blijft posten duurt het niet lang meer voor hij wordt herkend.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Lonaa het volgende:
Welke ketting? Ik word goddomme in mn gezicht gemept met 2 opgeblazen jetsers. Holy.
Je kan zeggen wat je wil, maar zijn GvD een goed paar jetsers jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Lonaa het volgende:
Welke ketting? Ik word goddomme in mn gezicht gemept met 2 opgeblazen jetsers. Holy.
Je zal er maar mee rondlopen. Slecht voor je rug in ieder geval. En die rotsiliconen ....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:14 schreef superpro het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar zijn GvD een goed paar jetsers ja
Je moet er maar van houden...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:14 schreef superpro het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar zijn GvD een goed paar jetsers ja
Op deze foto lijkt het nog wel wat, maar totaalplaatje ziet er echt niet uitquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Lonaa het volgende:
Zo denk ik er ook over. Wat moeten de twee oudsten zich in de steek gelaten voelen, heb zo met die kinderen te doen! Ipv dat Mw aan zichzelf gaat werken, plaatst ze wederom fotoos van haar zelf. Want Mw is aandachtsgeil. En loopt ze commentaar te geven op alles en iedereen. Zal de snufferd wel weer vol hebben want dan durft ze wel met die grote mond van haar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:25 schreef Kupelu het volgende:
Ooit had ik nog empathie voor haar. Vond het zielig.
Nu vind ik het alleen maar een ongelofelijk kut wijf die weer een kind in de steek laat en nu al weer langzaamaan zielig begint te doen. Tjonge jonge ze is de slachtoffer carrousel alweer aan het aanzwengelen. Man doe er eens zelf wat aan. Engnek.
Zo’n vrouw kost mensen om haar heen heel veel en de maatschappij ook heel veel. Bah. Walgelijk wezen.
Ja! Exact. Zitten die arme kleintjes bij hun moeder met hun broertje. Haar dochter kijkt sip en haar zoon is zo trots en blij. Kijkt liefdevol naar zijn moeder.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef Sumpie het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Wat moeten de twee oudsten zich in de steek gelaten voelen, heb zo met die kinderen te doen! Ipv dat Mw aan zichzelf gaat werken, plaatst ze wederom fotoos van haar zelf. Want Mw is aandachtsgeil. En loopt ze commentaar te geven op alles en iedereen. Zal de snufferd wel weer vol hebben want dan durft ze wel met die grote mond van haar.
Sow koekoekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:14 schreef ChipsZak. het volgende:
https://www.instagram.com/p/CJqZRNehx7D/?igshid=1qixrwkdt4ty9
Vorige foto van de ketting is weg en nu deze weer geplaatst. Ook staat er heel kort bij dat-ie van Kuwas is maar niet meer zo uitgebreid als bij de inmiddels verwijderde post.
Misschien gewoon van hem gekocht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:14 schreef ChipsZak. het volgende:
https://www.instagram.com/p/CJqZRNehx7D/?igshid=1qixrwkdt4ty9
Vorige foto van de ketting is weg en nu deze weer geplaatst. Ook staat er heel kort bij dat-ie van Kuwas is maar niet meer zo uitgebreid als bij de inmiddels verwijderde post.
Oh noooo, het arme ventje. Zo verdrietig dat je gewoon achtergelaten wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:31 schreef Aaltje1978 het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)spoorloos-verdwenen/
Djemino schijnt nu Angelo te heten.
Hij woont bij een pleeggezin en Barbie mag hem onder begeleiding bezoeken, maar die bezoekjes blijven uit, want ze is spoorloos verdwenen. Ze heeft ruzie met haar moeder gehad en dat is zo uit de hand gelopen dat vrijwel niemand van de familie nog contact met haar heeft.
Omg ... volgende drama ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:31 schreef Aaltje1978 het volgende:
Hij woont bij een pleeggezin en Barbie mag hem onder begeleiding bezoeken, maar die bezoekjes blijven uit, want ze is spoorloos verdwenen. Ze heeft ruzie met haar moeder gehad en dat is zo uit de hand gelopen dat vrijwel niemand van de familie nog contact met haar heeft.
#TT waar is Djemino Angelo?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:33 schreef SQ het volgende:
Angelina, milano en angelo. Het resoneert wél lekker.
Bezoekjes onder begleiding ook afkappen. Laat dat kind aub nooit weten wie zijn echte moeder is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh noooo, het arme ventje. Zo verdrietig dat je gewoon achtergelaten wordt.
Nooooooooo. Mn hart.
‘Helaas’ zal dat niet zo werken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bezoekjes onder begleiding ook afkappen. Laat dat kind aub nooit weten wie zijn echte moeder is.
Dit vind ik best smeuïg. Want dat betekent dan toch dat Thea ook wel wist dat het kind niet de naam Djemino droeg. Nu vraag ik me af hoe hij is aangegeven: als Angelo of als Djemino? Zou die laatste dan alleen een roepnaam zijn geweest en staat-ie stiekem in de registers als Angelo? En heeft familie Meerts dan slechts Barbie willen zwartmaken door te zeggen dat ze expres het niet-biologische kind van Gerrit een beladen naam had gegeven?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:10 schreef Aaltje1978 het volgende:
Een paar weken geleden las ik ergens dat het mannetje al langer Angelo schijnt te heten, ook toen Gerrit er nog was. Er was één of andere live video van Barbie op Instagram, met twee jongere nichtjes, en één van de twee versprak zich toen of zoiets? En zei dus "maar hij heet toch Angelo?" en daar werd toen een beetje overheen gepraat. Maar Barbie en Gerrit waren toen nog samen. Dus dit speelt volgens mij dan al langer.
Daar hoef je natuurlijk niet thuis voor te zijn anno 2021quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou ze post gewoon nog op haar insta.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou ze bij Kuwas ondergedoken zitten?
Jaaaa, daar zeg ik wat hè? Het is overigens het enige dat ik kan bedenken, op mogelijk een habibi na.quote:
Omdat er mensen reageerden met “ dat ze zich beter kon richten op haar kids i.p.v. met haar nieuwe zoveelste echte liefde”. Zij reageerde daarop dat ze haar kids nog steeds heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:07 schreef praadje het volgende:
Kuwas heeft een foto van zichzelf en nog een gast op Insta geplaatst en Sam schrijft daarbij;
En ff duidelijkheid voor iedereen mijn kinderen heb ik nog hoor 😂
Waarom ze dat daar plaatst en niet op haar eigen Insta is mij een raadsel.
Ja die naam past er ook wel bij. De rest van het verhaal ook welquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:31 schreef Aaltje1978 het volgende:
Daar dacht ik ook aan, vermoed dat Samanda wel van het niveau is: als ik deze niet mag houden, dan neem ik een nieuwe.quote:
Of hij denkt dat hij raakgeprikt heeftquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:27 schreef leolinedance het volgende:
Grote kans als Kuwas niet de vader is van Djemino/Angelino, hij nu aan de beurt is om raak te prikken
Nee hoor, dat denk ik ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Kind is toch half Antiliaans, of ben ik de enige die dat denkt?
Ja klopt, Gerrit zei dat in één van hun filmpjes na de bevalling, dat ze tijdens de keizersnede meteen gesteriliseerd was. Denk dat dat inderdaad een goede beslissing is geweest!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:58 schreef Sumpie het volgende:
[..]
Als het goed is is ze gesteriliseerd. Heb ik ergens gelezen.
Overigens geeft hij zelf nog aan dat hij niet de vader van haar kind was ('it wasn't me')quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:07 schreef praadje het volgende:
Kuwas heeft een foto van zichzelf en nog een gast op Insta geplaatst en Sam schrijft daarbij;
En ff duidelijkheid voor iedereen mijn kinderen heb ik nog hoor 😂
Waarom ze dat daar plaatst en niet op haar eigen Insta is mij een raadsel.
Gerrit was toch niet bij de bevalling? Zou me niets verbazen als ze hem dat op zijn mouw gespeld heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:06 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja klopt, Gerrit zei dat in één van hun filmpjes na de bevalling, dat ze tijdens de keizersnede meteen gesteriliseerd was. Denk dat dat inderdaad een goede beslissing is geweest!
Kan, maar het lijkt me dat zoiets wel vtv wordt besproken en niet als ze al lang en breed een scalpel in d'r buik heeft staan,quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Gerrit was toch niet bij de bevalling? Zou me niets verbazen als ze hem dat op zijn mouw gespeld heeft.
Je weet het niet he. Het kan raar rollen bij Samant. Sta nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan, maar het lijkt me dat zoiets wel vtv wordt besproken en niet als ze al lang en breed een scalpel in d'r buik heeft staan,.
En bij die gesprekken kan hij natuurlijk best aanwezig geweest zijn.
werd tijd!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:58 schreef Sumpie het volgende:
[..]
Als het goed is is ze gesteriliseerd. Heb ik ergens gelezen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef IJsmuts het volgende:
Is inmiddels verwijderd maar kuwas reageerde daarop dat haar account gehacked was, daar heb ik nog een screen van.., w8 ff..
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Gerrit was toch niet bij de bevalling? Zou me niets verbazen als ze hem dat op zijn mouw gespeld heeft.
Imgur.comquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:53 schreef Allyo het volgende:
Ik heb de screens. Maar weet niet hoe te plaatsen.
Welke documenten?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:58 schreef Allyo het volgende:
Ik kan niet geloven dat die documenten echt zijn.
Dit!quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:00 schreef SQ het volgende:
Shit man, zit je ff naar cnn te kijken omdat Amerika ontzet wordt, mis je de hack van barbies instagram
Dit wil ik nu ook weten. Ze staan er in elk geval nu niet meer. Nu enkel een foto van Angelo in bad (door een mannenarm volgens mij) en een selfie met een tekst hoe walgelijk de hack was.quote:
Ik denk dat de documenten op het account van die steffy stonden. Ik heb toevallig zitten klikken uit verveling en ik heb geen document voorbij zien komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit wil ik nu ook weten. Ze staan er in elk geval nu niet meer. Nu enkel een foto van Angelo in bad (door een mannenarm volgens mij) en een selfie met een tekst hoe walgelijk de hack was.
https://nl.imgbb.com/quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:05 schreef Allyo het volgende:
[..]
Doet het om de een of andere reden niet op mijn phone
Ik heb er nog 2 maar het gaat niet helemaal goed met plaatsenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Tally het volgende:
Dat plakken lukt niet. Maar heb je de rest ook?![]()
![]()
Geef niet. Plaats die linkjes maarquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:17 schreef Allyo het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 maar het gaat niet helemaal goed met plaatsen
Wil Vinkquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wie zal er achter zitten, Thea, Gerrit of iemand gerelateerd?
Nou inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Jezus wat vreselijk! Hoop dat het knulletje ook weggehaald wordt bij Michael en Naomi.
Word hier gewoon verdrietig van en ik moet de andere 2 documenten nog lezen
Er staat dat het gesprekverslagen zijn van het FIOD. Maar zouden die jeugdzorg niet inschakelen als ze zulken dingen hoorde?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Maar Mike wil lekker met die tieten blijven rollen natuurlijk dus die maakt ‘t niet uit dat het thuis zo gaat. Komt Milano vast wel weer overheen?
Is dit die vuile was over Naomi waar Gerrit het over had?
Maar wie heeft dit opgeschreven? En waarom?
Fiod heeft ze afgeluisterd wat ik begreep. Hoe in hemelsnaam dit openbaar is gewordenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Maar Mike wil lekker met die tieten blijven rollen natuurlijk dus die maakt ‘t niet uit dat het thuis zo gaat. Komt Milano vast wel weer overheen?
Is dit die vuile was over Naomi waar Gerrit het over had?
Maar wie heeft dit opgeschreven? En waarom?
Ik zie het nu ook ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Er staat dat het gesprekverslagen zijn van het FIOD. Maar zouden die jeugdzorg niet inschakelen als ze zulken dingen hoorde?
Als ik namelijk zou horen (als Samanda zijnde) dat die Noami mijn kind een stom op zn ribben zou geven omdat hij de hond er niet langs liet sloeg ik die nepneus van dr kop af.
Denk jij iets anders? Heeft iemand het verzonnen, of waar doel je op?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Allyo het volgende:
Maar denken jullie dat dit officiële papieren zijn?
Weet ik niet. Maar het zou me niets verbazen. Michael kon best agressief zijn toen in die rl soap.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Allyo het volgende:
Zou me niets verbazen hoor. Ik zie Mike en Naomi er wel voor aan. En er was ook vuile was over Naomi, zei Gerrit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Allyo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |