Hopelijk wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kwam haar man erachter dat ze hier aandacht van andere mannen zocht
Havana Club godenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De rum al ingeslagen voor morgenavond?
Nee helaas niet, het is ontzettend druk op het werk momenteel.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik was benieuwd of je zo ver zou gaan om het op te zoeken. Hardop gelachen.
heb je vakantie?
Link?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen heeft mijn reactie op twitter al 11 likes te pakken
Nee, een anderequote:Op woensdag 30 december 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Link?
Die op top 5 van Twente?
Dat ze de agenten hebben beledigd, aangevallen en eentje geprobeerd te verstikken sneeuwt zo wel onderquote:
'kutneger'' zeggen is natuurlijk vele malen ergerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat ze de agenten hebben beledigd, aangevallen en eentje geprobeerd te verstikken sneeuwt zo wel onder
je moet een fout nooit goedmaken met een andere foutquote:Op woensdag 30 december 2020 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat ze de agenten hebben beledigd, aangevallen en eentje geprobeerd te verstikken sneeuwt zo wel onder
Dat zegt niemand.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef Coco het volgende:
[..]
'kutneger'' zeggen is natuurlijk vele malen erger
Er is ook racisme onder politici, bankiers, ambtenaren, hoveniers, accountants en vuilnismannen.quote:
Veel witwassersquote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook racisme onder politici, bankiers, ambtenaren, hoveniers, accountants en vuilnismannen.
En fok mods.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook racisme onder politici, bankiers, ambtenaren, hoveniers, accountants en vuilnismannen.
In China wel blijkbaarquote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
wmv-formaat wordt toch nauwelijks meer gebruikt
Ik ga morgenmiddag nog ff naar de winkelquote:Op woensdag 30 december 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De rum al ingeslagen voor morgenavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |