Er komt bij mij sowieso niks uit mn handen deze week. Dus kan ik eigenlijk net zo goed hier postenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik mezelf geen halt toe roep, post ik hier een hele dag en komt er niets uit handen.
Verdomme.quote:
Suikerzoetquote:
Ik zal niet rusten totdat je zonder jou een keer toevoegt.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Gretzl het volgende:
Even toevoegen aan het rijtje overbodige covers brb
Zijn ze nog op tv geweest vanochtend?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom niet aan posten toe. Te druk met werk en vervelende kinderen die zichzelf niet kunnen vermaken zonder ruzie te maken met elkaar.
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Szura het volgende:
Doodgaan in november Davina, dan krijg je meer stemmen
Duurde te langquote:
Ik beschouw dit dan weer niet als een cover... naar het origineel heeft alleen de moeder van Glen Faria geluisterdquote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Gretzl het volgende:
Even toevoegen aan het rijtje overbodige covers brb
Als je het maar kort houdt.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef skysherrif het volgende:
ik ga dit gewoon meebleren fuck it
Is dat Typhoon?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou Glen Faria een beetje rijk zijn geworden van Duurt Te Lang en Zij Weet Het?
Het jaar eindigen met Dochtersquote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Goed punt. Ik vrees de dag dat Marco Borsato doodgaat. Laten we hopen net na de stemweek.
lekker blijven staan.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef skysherrif het volgende:
HTE DUURT TE LANG STA HIER AL EEN TIJDJE
Met Jeangu gaan we de oorlog ook niet winnenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Davina...
Nederland wil zo iemand naar het ESF sturen
--> TAIDJE.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef skysherrif het volgende:
Siren song oid.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Davina...
Denk dat dit niet scoort in het oostblokquote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Davina...
Weten we zeker dat het niet Akwasi is?quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef skysherrif het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer duurt nu al te lang inderdaad...
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Davina...
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn ze nog op tv geweest vanochtend?
Nee, maar deze keer kost winnen te duur qua financieel geld.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Jeangu gaan we de oorlog ook niet winnen
Hoeft ook niet, het ESF is genoegquote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Jeangu gaan we de oorlog ook niet winnen
Maar daar stemmen ze uit principe niet op Nederland ofzo. Ik bedoel, Arcade kreeg ook niet bizar veel punten ten oosten van de Donau.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat dit niet scoort in het oostblok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |