Er komt bij mij sowieso niks uit mn handen deze week. Dus kan ik eigenlijk net zo goed hier postenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik mezelf geen halt toe roep, post ik hier een hele dag en komt er niets uit handen.
Verdomme.quote:
Suikerzoetquote:
Ik zal niet rusten totdat je zonder jou een keer toevoegt.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Gretzl het volgende:
Even toevoegen aan het rijtje overbodige covers brb
Zijn ze nog op tv geweest vanochtend?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom niet aan posten toe. Te druk met werk en vervelende kinderen die zichzelf niet kunnen vermaken zonder ruzie te maken met elkaar.
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Szura het volgende:
Doodgaan in november Davina, dan krijg je meer stemmen
Duurde te langquote:
Ik beschouw dit dan weer niet als een cover... naar het origineel heeft alleen de moeder van Glen Faria geluisterdquote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Gretzl het volgende:
Even toevoegen aan het rijtje overbodige covers brb
Als je het maar kort houdt.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef skysherrif het volgende:
ik ga dit gewoon meebleren fuck it
Is dat Typhoon?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou Glen Faria een beetje rijk zijn geworden van Duurt Te Lang en Zij Weet Het?
Het jaar eindigen met Dochtersquote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Goed punt. Ik vrees de dag dat Marco Borsato doodgaat. Laten we hopen net na de stemweek.
lekker blijven staan.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef skysherrif het volgende:
HTE DUURT TE LANG STA HIER AL EEN TIJDJE
Met Jeangu gaan we de oorlog ook niet winnenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Davina...
Nederland wil zo iemand naar het ESF sturen
--> TAIDJE.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef skysherrif het volgende:
Siren song oid.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Davina...
Denk dat dit niet scoort in het oostblokquote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Davina...
Weten we zeker dat het niet Akwasi is?quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef skysherrif het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer duurt nu al te lang inderdaad...
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Davina...
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn ze nog op tv geweest vanochtend?
Nee, maar deze keer kost winnen te duur qua financieel geld.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Jeangu gaan we de oorlog ook niet winnen
Hoeft ook niet, het ESF is genoegquote:Op woensdag 30 december 2020 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Jeangu gaan we de oorlog ook niet winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |