SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is het product van nederlands 3 beste artiesten ooit, van buuren, borsato en davina michellequote:Op woensdag 30 december 2020 12:16 schreef essnhills het volgende:
Hoi
Wat is dit
En wat doet dit hier?
goeie timing wel. Je had beter een paar minuten later kunnen inschakelen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:16 schreef essnhills het volgende:
Hoi
Wat is dit
En wat doet dit hier?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Als je erover nadenkt valt het nog mee dat het Koningslied er niet instaat. Zelfs voor Nederland was dat té smakeloos.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wtf betekent 'hoe het danst zonder mij' eigenlijk
Ewbank![]()
![]()
Ik was nog even met lekkere muziek van die volwassen dingen aan het doen zoals de was ophangen enzo. Maar ik werd ruw onderbroken...quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:16 schreef Cee het volgende:
Ik heb een vraag.NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:16 schreef Cee het volgende:
Ik heb een vraag.Ik schaar me achter deze vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En wat doet het hier?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dit is het product van nederlands 3 beste artiesten ooit, van buuren, borsato en davina michelle
Sarcasme toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dit is het product van nederlands 3 beste artiesten ooit, van buuren, borsato en davina michelle
Je hoort dat ze kan zingen maar ze brengt het in elk nummer totaal om zeep door als een idioot te gaan krijsen dat je de poliepen HOORT ontstaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:16 schreef Pino112 het volgende:
Dat geschreeuw van Davina kan echt niet.
Dit is wel waar trouwens. Ik geniet er nu wel echt van om alle vrouwelijke Borsato-fans in mijn familie onder de neus te wrijven dat ik al 20 jaar roep dat het een ellendige onbetrouwbare reserve-Italiaan is.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Borsato heeft zijn eigen imago vakkundig om zeep geholpen... al die teksten klinken nu al helemaal
Neem aan dat er een rode kaart getoond is.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
Het wordt hier luid meegezongen... niet door peaceman hoor. Maar door Twan.
Guilty by assocciation!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
Het wordt hier luid meegezongen... niet door peaceman hoor. Maar door Twan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |