Slecht geheugen. We hebben er meerdere samen geluisterd.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb eigenlijk nauwelijks eagles voorbij horen komen. Of ik heb een slecht geheugen of ze waren allemaal 's nachts/vroeg in de ochtend gedraaid.
Ik stem ook altijd op Innuendoquote:Op woensdag 30 december 2020 11:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Daarom staat Innuendo steevast op mijn lijstje. Blijft een briljante band. Maar ook briljante bands maken missers.
ik maakte een minuscule vergissingquote:
Ja, niet te missen Amsterdamsquote:Op woensdag 30 december 2020 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet meer zo erg als tijdens mijn puberteit, hoewel de meesten mijn afkomst wel weten te raden...
En mien met de mandolien?quote:
Heeft Sugar Lee Hooper er ooit ingestaan?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jo met de banjo blijft wel hoog in de lijst hangen he
Take it to the limit 25-12 16-17quote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb eigenlijk nauwelijks eagles voorbij horen komen. Of ik heb een slecht geheugen of ze waren allemaal 's nachts/vroeg in de ochtend gedraaid.
Hier ook altijd Innuendoquote:Op woensdag 30 december 2020 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik stem ook altijd op InnuendoEn dat laatste is zeker waar
Grappigquote:Op woensdag 30 december 2020 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet meer zo erg als tijdens mijn puberteit, hoewel de meesten mijn afkomst wel weten te raden...
Vertel!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik maakte een minuscule vergissing
Inderdaad, jammer dat het verder te veel van hetzelfde is.quote:
en ik ben nog wel importquote:Op woensdag 30 december 2020 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
GrappigIk kan me dat niet van je herinneren. Wel van Peace en Diaan dat die hoorbaar in het oooooosten wonen
Ging over dat er in 2016 zoveel artiesten dood gingen, en peace noemde per ongeluk don henly ipv glenn frey van de eaglesquote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Innuendo inderdaad, beter dan BoRap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |