Puur genotquote:
De gewenste mening is meer tegen MvGquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:31 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is de gewenste mening eigenlijk om voor Cullen te zijn? Wat moeten we met Cullen of all places?
Had je Barca uitslag nog gezien ouwe bobsleeër van me.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:31 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is de gewenste mening eigenlijk om voor Cullen te zijn? Wat moeten we met Cullen of all places?
Gewoon een heerlijke wedstrijd. Hoop wel dat MvG wintquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:31 schreef heywoodu het volgende:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:32 schreef Tagliano het volgende:
De gewenste mening is meer tegen MvG
Nou, nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je Barca uitslag nog gezien ouwe bobsleeër van me.
Omdat ik van Gerwen de meest irritante walgelijk darter vind die er rondloopt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:31 schreef heywoodu het volgende:
Omdat MvG zich met enige regelmaat ietwat debiel gedraagtquote:
Dit kan je niet mutenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Een darter mute je natuurlijk zo gauw hij iets anders doet dan darten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |